Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop/tablet met 4G voor huisbezoek

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kiekeboe25
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-08 14:54
Ik zoek de beste oplossing voor: een laptop/tablet/2in1 met 4G,

- Enkel bedoeld om mee te nemen op huisbezoek (arts) in België, autonomie van enkele uren volstaat
- Connectie naar medische programmas via RDP.
- Scherm 7-13,1" (ben nog niet helemaal uit een compromis tussen meeneembaarheid en leesbaarheid)
- Windows 10 pro om 1 medisch programma te installeren als backup bij netwerkproblemen (medisch programma is niet compatibel met iOS of Android; bitlocker gewenst ikv veiligheid bij verlies).
- Nadruk ligt op vlot werken: snel opstarten (dus SSD?), automatische en snelle connectie via 4G (niet overal Wifi-dekking of toegang), VPN en RDP starten automatisch op bij openklappen,...
- Minimum 1 USB-poort 3.0 of beter voor data-overdracht van de databank van het medische programma (ongeveer 15GB).
- Ingebouwde 4G modem gewenst (tethering kost weer enkele klikken extra), losse 4G modem is weer extra aan te denken om mee te zeulen/opladen.
- Idealiter (maar niet noodzakelijk) ingebouwde lezer voor Belgische EID-kaarten.

Ik zat zelf te kijken naar: SAMSUNG GALAXY TAB PRO S WIN PRO 4G LTE (heeft geen ingebouwde EID-lezer). Lijkt dit een goede keuze? Andere suggesties?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:25
volgens mij heeft dell ook prima 2-1 laptops. zeker voor de zakelijke gebruiker.

...

Verwijderd

Heb je een smartphone met 4G? Daar hotspot op instellen en je kan met iedere laptop/tablet daarop connecten met de wifi. Opgelost.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2017 11:31 ]

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:25
onder aan de streep volgens mij wel een goedkopere oplossing.

...

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:39
HP heeft ook laptops in het assortiment met ingebouwde 4G. Mijn probook 430 G2 is zo geconfigureerd (13").

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:31:
Heb je een smartphone met 4G? Daar hotspot op instellen en je kan met iedere laptop/tablet daarop connecten met de wifi. Opgelost.
En precies niet wat de TS wil zoals je had kunnen lezen.

Wat is het budget? Even simpel filter in de pricewatch levert het volgende al op met 4G modem ingebouwd:

categorie: Laptops

[ Voor 9% gewijzigd door Arjant2 op 09-01-2017 13:50 ]

Pagina: 1