Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 22:35
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe (game)headset. Momenteel heb ik een Logitech H600 en hoewel deze prima functioneert, merk ik dat deze niet zo comfortabel zit, met name bij langere sessies.

Wat is je budget?
Ik wil me niet helemaal vastpinnen op een bepaald budget, maar het blijft een randapparaat. Rond de 150 euro lijkt me een mooi bedrag, liefst minder.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zal 'm gaan gebruiken voor teamspeak/discord tijdens het spelen van games, maar ook voor het luisteren van muziek (die weliswaar vanaf de pc wordt afgespeeld). Wireless is dus een must. Daarnaast, en nu komt het moeilijkste; heb ik een laptop waarmee ik regelmatig op schoot op de bank/in een stoel zit. Dan is de grootte van de receiver een essentieel punt. Ik ben dan ook specifiek op zoek naar een headset met een kleine receiver.

Wat heb je zelf al gevonden?
Vooralsnog heb ik zowel op als buiten Tweakers al research gedaan en enkele hele mooie, maar te dure headsets gevonden (Steelseries Wireless H/Astro 850). Ook heb ik er een aantal gevonden die wel geschikt leken (Logitech G933, G533 & de Corsair Void Wireless), maar afvallen omdat ze een (te) grote receiver hebben.

De enige die ik echt heb gevonden die aan mijn wensen voldoet is de Razer Man o war, wat mij als voormalig Razer gebruiker op zich gelukkig stemt, al heb ik wat ongeluk gehad met muizen van die fabrikant. Alleen lees ik in zowel de review van Tweakers als op externe sites dat de bouwkwaliteit nogal te wensen over laat. Best een nadeel voor dat bedrag.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat wil ik dan met dit topic nog bereiken? Simpel: zijn er wellicht mensen met een Razer Man o war die zijn/haar mening/ervaringen kan delen? Zijn de kritieken uit (meerdere) reviews op de stevigheid en bouwkwaliteit terecht of wellicht iets overtrokken en valt het wel mee?

Heb ik alle producten gehad of wellicht toch nog iets over het hoofd gezien? Of zijn mijn wensen misschien te specifiek en zal ik ofwel mijn wensen aan moeten passen, ofwel kan ik beter vasthouden aan mijn huidige headset?