Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Freakz
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-09 14:25
Hallo medetweakers,

Ik ben op zoek naar een andere telefoon. Nu heb ik zelf wat onderzoek gedaan hier en daar, en twijfel ik tussen 2 modellen, namelijk de HTC 10 en de Lumia 950XL. Momenteel bezit ik een iPhone 6, en wil ik hier dolgraag van af 8)7

Zelf overweeg ik meer richting de lumia, maar wat mij erg tegen houdt is meer het aanbod van apps in de windows store. Ik gebruik niet veel apps, maar zelfs youtube heeft al geen eigen app. Verder vind ik t een schitterend toestel met een perfecte prijs, en wil ik graag windows phone proberen (vrienden zijn er zeer over te spreken!).

Stiekem ben ik ook altijd al een beetje HTC fanboy geweest, dus vandaar ook wel de keuze voor de 10. Wat mij laat kiezen voor de HTC, is de HTC sense wat ik heel fijn vindt werken. Nadeel voor dit toestel voor mij is dat het geen draadloos laden heeft, en de prijs iets aan de hogere kant is.

Wat is je budget?
Max 600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk om muziek mee te luisteren, mailen e.d., maar wil er ook graag een mooi plaatje mee kunnen schieten. Een goede camera in het donker is zeker een pré. Zo nu en dan een spelletje spelen als ik in de trein zit, en wat vooral belangrijk is een accu waar ik het makkelijk een dag mee vol kan houden. Verder wil ik uitbreidbaar geheugen hebben, en zal graag draadloos laden willen proberen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb hulp nodig om een keuze te maken tussen deze 2. Misschien zijn er tweakers die ervaringen willen delen, of mij een ander goed toestel kunnen aanbevelen. Apple is een absolute no-go voor mij, na 2 jaar met iOS heb ik het daarmee wel gehad en mis ik de vrijheid van android. Ook ben ik persoonlijk geen fan van Samsung, meer vanwege de eigen softwarelaag die hun er over heen stoppen. Nou heb ik wel gehoord dat deze in de loop van de tijd verbeterd is, maar ga ik liever niet voor een samsung. Verder sta ik open voor elk soort telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Als je HTC fanboy bent zou ik even afwachten waar HTC dit voorjaar mee komt.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Met de Windows telefoons heb je een risico op App problemen. Mijn vader is onlangs naar Android gegaan omdat bijvoorbeeld de Nu.nl app wilde updaten naar de Android versie en het functioneel niet goed meer deed op zijn Lumia. Zelf heb ik een 950XL gehad en ben naar een Oneplus 3 overgestapt omdat ik tegen gebrek aan apps aan liep die ik wilde hebben, echter de camera en geluidsopnamekwaliteit van de 950XL mis ik wel een beetje. Voor de 950XL had ik een HTC One M7. Opvallend is dat veel HTC One M7 mensen net als ik uiteindelijk een Oneplus genomen hebben, dus die zou ik adviseren ook in je keuze te betrekken: https://oneplus.net/nl/3t
De HTC 10 is wel de kleinste in je vergelijking mocht formaat tellen.
http://www.phonearena.com...XL/phones/10313,9582,9545

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
evilution schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:32:
Als je HTC fanboy bent zou ik even afwachten waar HTC dit voorjaar mee komt.
HTC Ocean onder andere... Geen knoppen, premium materialen...
De aankomende X10 is niet zo interessant als de normale 10 ook al op je lijstje staat.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raw Freakz
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-09 14:25
swhnld schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:40:
Zelf heb ik een 950XL gehad en ben naar een Oneplus 3 overgestapt omdat ik tegen gebrek aan apps aan liep die ik wilde hebben, echter de camera en geluidsopnamekwaliteit van de 950XL mis ik wel een beetje. Voor de 950XL had ik een HTC One M7. Opvallend is dat veel HTC One M7 mensen net als ik uiteindelijk een Oneplus genomen hebben, dus die zou ik adviseren ook in je keuze te betrekken: https://oneplus.net/nl/3t
De HTC 10 is wel de kleinste in je vergelijking mocht formaat tellen.
http://www.phonearena.com...XL/phones/10313,9582,9545
Heb zelf toevallig ook de M7 gehad, zeer goed toestel! Zal de oneplus is even onder de loep nemen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Heb de HTC 10 maanden gebruikt, zie mn review hier ergens.
OnePlus 3 heb ik zes weekjes gebruikt, als ik dan zou moeten kiezen?

Dan wordt het OnePlus, simpelweg door de prijs :)
Prima snelheid, vingerafdrukscanner, scherm kan ermee door, camera is heerlijk.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:43
Hoe het met de Lumia zit weet ik niet, maar de HTC 10 heeft een zeer goede dac. Gecombineerd met een goede hoofdtelefoon/IEM, klinkt het subliem.
Pagina: 1