Toon posts:

Dymo 450 labelprinter

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dymo 450 aangeschaft. Prachtige printer en ook erg snel, zonder gepruts en gedoe met inkt.
De handleiding en de mogelijkheden zijn echter niet te overzien. Kom er totaal niet uit. heb al wel een logo en tekst ed kunnen creeren. Dit ging na vele pogingen uiteindelijk goed. Het volgnde probleem is nu.

Hoe krijg ik mijn tekst en logo gekopieerd naar een groter label formaat. Mijn kleinere lables zijn op en heb nog een groter formaal lablerol over die ik wil gebruiken. Ik kan echter met geen mogelijkheid mijn oude eigen logo op dit nieuwe grotere formaat krijgen. Heb werkelijk alles geprobeerd...?

Alvast bedankt voor de hulp!

• Peter_H
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:14
Piotrtje,

in je dymo kun je aangeven welk formaat label je hebt, daarna gewoon zoals bij je vorige label de tekst en logo erin plaatsen, ik neem aan dat je deze hebt opgeslagen, in de werkbalk kun je dan ook nog aangeven of het passend gemaakt moet worden, dwz aangepast moet worden aan de grootte van het label.

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt me wel op zon kleiner formaat op te slaan maar als ik die laad, dan krijg ik weer dat kleine formaat. Bij een nieuwe lege groter label kan ik daar niets aan toevoegen vanuit mijn eigen bestanden. Geen idee waarom niet. Hij leest het formaat gewoon niet.
Ook dat heb ik al geprobeerd. Ik weet niet wat er dan toch nog fout gaat. Zal wel een klein detail zijn, maar tja.

• Peter_H
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:14
Selecteer onder het tabblad labels de label die je wilt hebben.
Nu verschijnen labels waarop staat "klik hier om een adres in te voeren"
Klik de gewenste aan, ga vervolgens naar adresboek en selecteer de gewenste tekst/inhoud.
Dan 1x hierop klikken en boven in de werkbalk aangeven: automatisch aanpassen.
1x klikken en dan kan die afgedrukt worden.
Vervolgens opslaan en voor de rest de handleiding op je gemak doorlezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Peter_H op 06-01-2017 10:56 ]

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:56
Hoi

Mooie printer alleen de labels zijn na 1½ jaar niet meer leesbaar.
Leuk voor de post niet geschikt voor labels voor lades , bussen, meldingen als memo.

De ondergrond moet echt schoon zijn anders laat/laten de etiketten / label(s) los.

Als ik een pakket verstuurde plakte ik er voor de zekerheid transparante plakband overheen.

Zodra de label 12 tot 16 maanden in contact komt met daglicht en zon, is de label is nauwelijks of niet meer leesbaar.

De kwaliteit van labels is dan ook een minpunt van de Dymo label printers. Voor €120,- meer kon ik toen een lazer label printer kopen. Deze printer was niet alleen duurder is maar ook de labels waren prijzig.

Toch spijtig dat ik deze duurdere lazer label printer toen niet had gekocht.

Ik had het kunnen weten, kassabonnen daar is na maanden in dag en zonlicht ook nauwelijks of niets meer op te zien.

Een label printer voor post O.K. en bijzonder handig voor andere langdurige toepassingen HMMMMmmm.

[ Voor 55% gewijzigd door LEX63 op 03-04-2017 10:39 . Reden: Ergernis kwaliteit labels ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:27

br00ky

Moderator Harde Waren
Productreviews als deze kan je kwijt in de Pricewatch, niet in een random topic waar de vraag uit de TS niet eens op aansluit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.