Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo !

Ik heb op 29 december een aankoop gedaan in de Playstation Store met Paypal. Op mijn Paypal account staat : SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT NETWORK EUROPE LIMITED
Vooraf goedgekeurde betaling

Betaald met
ING Bank N.V. (x-xxxxxxxxxxxxxxx)

Bij mijn afschriften kan ik niks vinden en is er ook geen geld van afgetrokken. Is het mogelijk dat het geld nog afgeschreven moet worden en zal ik Paypal contacteren ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Dit duurt meestal wel even bij mij gaat het er meestal na ongeveer 2 weken af.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:57

DarkSide

theres no place like ::1

Kan soms wel even duren idd.
Komt vanzelf goed. Betaal alles in de store met paypal en nog wel veel meer.
Is nog nooit fout gegaan.

Sterker nog. Had ooit een bestelling gedaan van een 10,- of zo.
Maar ging wat fout op de website. -> wel paypal bevestiging en geld van de bank. Maar geen onderdeel.
Door drukke vakantie dagen helemaal vergeten er achter aan te gaan.
Kreeg het automatisch weer terug van PP omdat de betaling zelf dus niet goed gegaan was.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dan nog; sommige banken hadden ook oud & nieuw (en misschien ongepland/gepland onderhoud) en het was weekend. Betalingen via/vanuit buitenland kunnen dan sowieso een dag vertraagd zijn en worden mogelijk het weekend niet eens verwerkt.

Maar hadden zowel PayPal als jouw eigen bank geen antwoord op jouw vraag? Beiden hebben toch een klantenservice waar je eventueel naar kan bellen / mailen / chatten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat dit tot een dag of 10 kan duren. Zeker als het zoals hier ook nog eens in/rond de feestdagen is wil het nog wel eens een paar dagen extra duren.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Allereerst welkom op Tweakers.

Op Tweakers verwachten we meer inzet dan dat je nu gegeven hebt. Dit onderwerp is meermaals besproken en kan dan ook makkelijk via een zoek-actie gevonden worden. Ook had dit topic in het Shopping Forum gemoeten, maar ik verplaats het niet, vanwege je inzet.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.