Toon posts:

A-bit kt7 + duron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Kt7+600 duron wil niet starten.
ik krijg alleen maar een paar piepjes.
ik heb alleen de videokaart aangesloten.
(Riva Tnt).
Maar ik kom dus niet in de bios.

heeft iem. dit eerder meegemaakt ?
of weet iem. wat ik fout doe ?

Ik gebruik nog wel een lichte voeding 230 Watt.

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:38
misschien een HD eraan hangen???

sorry.. moest ff... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

kan je niet helpen, want ik heb nog geen cpu cooler voor mn duron.

Verwijderd

Waarschijnlijk zit je geheugen er niet of niet goed in. Als dat wel zo is, zit je koeler er wel goed op? Staan de jumpers goed?

- www.prijsindex.net - hardware prijsoverzichten -

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 19:10
Krijg je geen beeld en geen piepjes -> Processor zit niet of niet goed

Krijg je geen beeld en hoor je piepjes -> Videokaart of geheugen zit niet goed (of is defect natuurlijk Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/devil.gif)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt bikkels,

Ik heb hem even in een andere kast gehangen en daar wil ie wel. jammer dat die voeding maar 200w is.

Ik kan hem alleen nog niet vet oc'en
ik kom met mijn duron 600 niet hoger als 650Mhz 6,5x100 ( de cpu is unlocked )

ik gebruik nu een diamond speedstar a50 agp kaartje ipv een creative riva tnt 16mb.
en ipv 1x 128 Mb 100mhz nu 2x 64Mb 100mhz.

more suggestions???

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Weet je zeker dat je moederbord in de eerste kast geen kortsluiting maakt? Dat hij dus op een ongeoorloofde wijze contact maakt met je metalen behuizing?

Of misschien heb je de eerste keer dat je hem inbouwde per ongeluk iets verkeerd gedaan (kan altijd) en heb je het toen je hem in de andere kast inbouwde wel goed gedaan. Je kan proberen hem nog eens opnieuw in te bouwen in de andere kast. Dan sluit je in ieder geval vrijwel zeker enige foutjes die je per ongeluk gemaakt zou kunnen, uit.

Als de voeding het enige nadeel is van die andere kast en het zijn allebei ATX kasten, kun je ook gewoon de 230 watt in de 200Watt kast bouwen (ATX voedingen zijn normaal gesproken van een standaard maat). Of je kan naar je pc dealer gaan en voor 70-125 gulden een 300Watt voeding kopen.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt AthurS,
hier kan ik wat mee..
Trouwens het gaat de goede kant op met oc'en
ik draai nu op 7x 110 mhz=770 met een temp tussen 43graden en de 50 graden en voltage op 1,625

nogmaals bedankt
Pagina: 1