Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop rond de 1000,-

Pagina: 1
Acties:

• Luukdg
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 27-02 12:49
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal voornamelijk gebruikt worden om op de bank relaxed te kunnen surfen, en gamen. soms zal er een foto bewerkt worden in Lightroom of iets dergelijks. en hij moet een game op normal/high settings gewoon lekker kunnnen draaien. bijvoorbeeld Just Cause 3, WoW, GTA 5.

Wat is je budget?
Ergens rond de 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, liever een wat groter en zwaarder model dan een mini ding, 13 inch is dus ook geen optie. 15 inch maar het liefst 17 indien dit kan ik de prijsklasse

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf zitten kijken naar de laptops van MSI GL72, de ASUS ROG STRIX GL752VW
Waarom? simpelweg omdat deze er als game laptops uitzien wat mij sneller aanspreekt aangezien ik er graag een game op wil kunnen spelen. echter vraag ik mij eigen wel af of dat dit soort laptops in verhouding net zo goed zijn als de "normale" versies.

Extra info
Ik ben bereid om de laptop met een SSD uit te breiden in de DVD slot, die kosten vallen buiten het opgestelde budget.
dus zoals bij de voorgestelde laptops, die 1tb HDD hebben komt daar nog een SSD.

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:15
Ik zou wachten tot de laptops met de Nvidia 1000 range uitkomen. Volgens mij duurt dat niet gek lang meer en is de performance een stuk beter!