Mijn storingslampje brandt al een tijdje (9 maanden ongeveer). mijn vraag is of iemand ervaringen heeft op dit gebied.? ik heb al gegoogled maar het kan aan heel veel dingen liggen.
wat ik heb laten doen:
-uitlezen
-ik heb de temperatuur sensor vervangen, dit hielpt niet.
-ik kreeg de fout van de lambda sensor. deze is vervangen, maar het lampje brandt nog steeds.
-ik ben naar de officiele dealer gegaan die wisten het ook niet precies.
Ik kan de foutcode verwijderen met het kastje (lampje gaat dan uit), maar deze brandt weer na een tijdje. Het rare is dat het lampje soms vanzelf weer weggaat, en weer terugkomt.
af en toe merk ik als ik hem net opstart, dat hij even hapert met het gas geven, maar daarna wordt hij meteen weer normaal.
gegevens van de auto: seat Toledo (2003) benzine 1.8 20v
update: ik heb de titel een verkeerde naam gegeven, de correcte is: ''seat Toledo storingslampje''. graag aanpassen !
Deze melding komt telkens terug:

wat ik heb laten doen:
-uitlezen
-ik heb de temperatuur sensor vervangen, dit hielpt niet.
-ik kreeg de fout van de lambda sensor. deze is vervangen, maar het lampje brandt nog steeds.
-ik ben naar de officiele dealer gegaan die wisten het ook niet precies.
Ik kan de foutcode verwijderen met het kastje (lampje gaat dan uit), maar deze brandt weer na een tijdje. Het rare is dat het lampje soms vanzelf weer weggaat, en weer terugkomt.
af en toe merk ik als ik hem net opstart, dat hij even hapert met het gas geven, maar daarna wordt hij meteen weer normaal.
gegevens van de auto: seat Toledo (2003) benzine 1.8 20v
update: ik heb de titel een verkeerde naam gegeven, de correcte is: ''seat Toledo storingslampje''. graag aanpassen !
Deze melding komt telkens terug:

[ Voor 16% gewijzigd door Farabi op 05-01-2017 16:13 ]