Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op redelijke hoge setting, geen high end, voor games als Witcher 3 en Black Desert Online
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is max €1.300, inclusief monitor en windows key. Heb nog nooit zelf een systeem in elkaar gezet, maar wil dit wel eens proberen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toestenbord en muis gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst onder, ik twijfel nog tussen mini-itx (hier is de lijst op gebaseerd) en micro-atx.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel als processor. AMD kaart als GPU, vanwege positieve verhalen uit reviews
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast komt in de woonkamer dus een kleine, stille kast. Eventueel een netwerkkaart met Wifi erop.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn de onderdelen compatibel?
Adviseren jullie een andere wat grotere kast (micro-atx) aangezien het mijn eerste zelfbouw-pc is.? Qua kast is de Fractal Design Define Nano S Zwart een mooie optie, andere zijn Fractal Design Node 304 Zwart of Cooler Master Silencio 352.
Ik zoek nog een geschikte monitor voor de Free Sync combinatie met de AMD gpu. Heb nu een wat luxere gekozen.
Voorlopige lijst[i]
Alvast bedankt voor jullie input.
Gamen op redelijke hoge setting, geen high end, voor games als Witcher 3 en Black Desert Online
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is max €1.300, inclusief monitor en windows key. Heb nog nooit zelf een systeem in elkaar gezet, maar wil dit wel eens proberen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toestenbord en muis gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst onder, ik twijfel nog tussen mini-itx (hier is de lijst op gebaseerd) en micro-atx.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel als processor. AMD kaart als GPU, vanwege positieve verhalen uit reviews
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast komt in de woonkamer dus een kleine, stille kast. Eventueel een netwerkkaart met Wifi erop.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn de onderdelen compatibel?
Adviseren jullie een andere wat grotere kast (micro-atx) aangezien het mijn eerste zelfbouw-pc is.? Qua kast is de Fractal Design Define Nano S Zwart een mooie optie, andere zijn Fractal Design Node 304 Zwart of Cooler Master Silencio 352.
Ik zoek nog een geschikte monitor voor de Free Sync combinatie met de AMD gpu. Heb nu een wat luxere gekozen.
Voorlopige lijst[i]
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 219,- | € 219,- |
| 1 | ASRock B150M-ITX | € 79,- | € 79,- |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 295,95 | € 295,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 64,51 | € 64,51 |
| 1 | Iiyama G-Master GB2488HSU-B2 Zwart | € 276,21 | € 276,21 |
| 2 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 49,89 | € 99,78 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,85 | € 55,85 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 86,95 | € 86,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.227,20 | |