It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Jep, zou er eigenlijk moeten zijn.
Voor nu kan je Socket 1151 selecteren en dan gewoon alles wat met een 7xxx nummer.
[ Voor 25% gewijzigd door Balance op 08-01-2017 12:56 ]
Kaaswagen schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:37:
Als ik hier kijk:
categorie: Processors
Hoe kan ik dat makkelijk Kaby Lake selecteren? Waarom is er geen 'architectuur' filter?
Er is op dit moment geen makkelijke manier om cpu's in die categorie op deze manier te onderscheiden, zoals je bijvoorbeeld bij Laptops wel kan doen. De enige manier die we nu hebben is om elke cpu handmatig de juiste architectuur mee te geven en dat is ondoenlijk. Ik zet dit verzoek op de 'nog uit te zoeken' lijst, kijk ik later een keertje welke oplossing in dit geval het beste zou werken, zonder dat wij alle processoren moeten gaan nalopen.Balance schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:55:
[...]
Voor nu kan je Socket 1151 selecteren en dan gewoon alles wat met een 7xxx nummer.
Je kunt het nu (nog) quick & dirty doen met 1) regex (alle 6 series en 7 series kun je dan taggen) of 2) door alle procs met een "Intel HD Graphics 630" tag Kaby Lake te noemen
Imo moet je ergens beginnen, maar ik snap dat het veel werk is...
Imo moet je ergens beginnen, maar ik snap dat het veel werk is...
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Dat werkt niet meer nu er inmiddels ook stilletjes Kaby Lake Celerons en Pentiums zijn geintroduceerd, met typenummers waaruit het totaal niet is af te leiden (dit is uiteraard bewust gedaan door IntelBalance schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:55:
[...]

Er zijn dus geen werkende workarounds.
Het is niet nodig direct alles in te vullen, alleen Kaby Lake en Skylake is voldoende.
Nut & noodzaak argument:
Mensen die nu Windows 7 of 8.x draaien (meer dan 50% van de gebruikers) en alleen hun computer en niet het OS willen upgraden zullen merken dat ze dat OS niet kunnen gebruiken als ze per ongeluk een Kaby Lake bestellen.
Het is niet nodig direct alles in te vullen, alleen Kaby Lake en Skylake is voldoende.
Nut & noodzaak argument:
Mensen die nu Windows 7 of 8.x draaien (meer dan 50% van de gebruikers) en alleen hun computer en niet het OS willen upgraden zullen merken dat ze dat OS niet kunnen gebruiken als ze per ongeluk een Kaby Lake bestellen.
Pagina: 1