Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Verwijderd
Waar ik ook overigens mijzelf ook te reken.
Hierbij heb je tevens een waarschuwing.
Verwijderd
Ik was gewoon onhandig bezig.
=Salix=
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Op maandag 02 juli 2001 08:15 schreef stappel_ het volgende:
Als ik het goed heb is er dit weekend de nieuwe keyserver geplaatst en aangezet. Dit had wel wat problemen. Een daarvan was was de interface naar de statsbox. De heren zijn na lang proberen eerst gaan bijslapen en proberen met een frisse kop de laatste eindejes aan elkaar te knopen.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
/offtopic
salix er zit bij elke bosting ook een editknop deze is om als je je posting geplaatst heb hem aan te passen
dit is mij vandeweek ook uitgelegt door de admins van het subteam waar ik bij zit
offtopic
Hmm dat is goed nieuws en ik heb nog meer goed neuws Ik ben van een amd 1200 naar 1400 gegaan .Op maandag 02 juli 2001 08:15 schreef stappel_ het volgende:
Als ik het goed heb is er dit weekend de nieuwe keyserver geplaatst en aangezet. Dit had wel wat problemen. Een daarvan was was de interface naar de statsbox. De heren zijn na lang proberen eerst gaan bijslapen en proberen met een frisse kop de laatste eindejes aan elkaar te knopen.
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Ik moet nog 2 weken wachten
Maar dan ben ik lekker snelllllllll
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
There was an error processing your request
The server was unable to complete your request.
This is most likely due to one of two reasons. Either the system is offline for the daily update, or Nugget is mucking about in the database again.
Either way, it's probably not anything you should be concerned about. I suggest you head to the kitchen and raid the fridge. Maybe have a nice loose-meat sandwich and a wholesome glass of milk (<dbaker> or two yummy cans of Dr. Pepper </dbaker>).
By the time you're back, the server will probably be finished and you can check your stats. If it's not, the situation will seem a lot less important if you've got a full stomach.
Thanks for your patience.
Alleen het vervelende nieuws is dat we op 29 juni onze 1e plaats zijn kwijtgeraakt
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
we hadden op 28 juni 1.944.366
en nu op 30 juni 1.936.252
hopelijk veranderen ze dat nog.
We zouden eigenlijk 1.971.311 moeten hebben.
een verschil dus van 35.059
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
Alles op 0 terwijl ik al maanden bezig ben en dik over de 100.000 blokjes heb.Current Ranking: 0
Total Blocks to Search: 68,719,476,736
Total Blocks Tested: 0
Keyspace Checked: 0.00000000%
Total Keys Tested: 0
Time Working: 0 days
Overall Rate: 0 KKeys/sec
Gister was het nog wel goed.
Jammer, dat er geen DPCH van gisteren gepubliceerd is. Nu mis ik een mijlpaal en een mooie 10e plaats.