andere radio plaatsen in audi a3 8P

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 866365

Topicstarter
Ik heb eens een vraag. Ik rijd met een Audi A3 van 2012. (8P).
Ik zou er graag een andere radio insteken. Heb er nu één inzitten van audi zelf. Type: concert.
Er zou een pioneer moeten inkomen, maar ik heb gemerkt dat de bekabeling totaal niet overeenkomt....
Zouden jullie mij kunnen zeggen welke kabels of stekker ik nodig heb die ik gewoon in de orginele stekkers moet klikken en dan in mijn pioneer, zonder te moeten knippen of dergelijke...
En heb ook gezien dat de antenne totaal anders is. Is hier ook een andere stekker voor of niet?
Heeft hier iemand ervaring mee aub, want er zijn zoveel kabels, maar wat is de juist....?!

MVG

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Adapter kopen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja, weet ik, maar welke...? Eventueel foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:17

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Wat heb je zelf al geprobeerd/gevonden/opgezocht? Het is hier geen vraag-maar-raak-dienst, er wordt hier eigen inzet verwacht.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb al op verschillende sites gezeten voor zo'n aansluitkabel, maar er zijn zoveel verschillende dat ik het niet precies weet...Het rare is ook dat je er hebt van 30€, maar ook van 75€...
Het dient blijkbaar voor hetzelfde, maar ziet er anders uit...
Ben ook al in winkels gaan horen, en daar juist hetzelfde. In de ene winkel: 30€ en de andere 80€....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
En wat zei d Audi dealer toen je het daar ging vragen? Kunnen je misschien aan het goede type kabel/adapter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
aha, dat kan...Heb ik nog niet gevraagd.... Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb net met mijn audi garage gebeld, en zij kunnen mij niet helpen....Daar zijn ze niet in thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zou iemand moeten vinden die ook dat probleem heeft gehad met zo'n type wagen en hoe die dat opgelost heeft, maar vind maar zo iemand...Pfff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je er via Internet niet uitkomt (en dat is lastig want er zijn nogal wat verschillende systemen in omloop bij Audi) dan kun je het beste een inbouwcenter in de buurt om advies vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja, ik zoek wel verder.... Toch bedankt allemaal! grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:35
Je hebt te maken met de verschillende audiosystemen die in dat model zijn geleverd als ik google moet geloven.

Dus zoals gezegd even langs een inbouwcenter. Daar kunnen ze het zo checken welke kabel je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:45

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Mocht de dealer dit niet (voor een redelijke prijs) kunnen faciliteren is ebay je vriend. Daar worden een boel adapters voor stuurbediening voor de radio verkocht, meestal zit daar ook een Audi -> ISO verloop bij. Ik weet alleen niet meer zeker of de ISO -> Pioneer nou ook bij dat setje zat, of bij m'n radio.

Ik had voor mijn Focus -> Pioneer bij deze Britse ebay-seller gekocht: http://www.ebay.co.uk/sch...nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from

Kostte iets over de helft van in Nederland

Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Elke Car- HiFi winkel kan je helpen, koop je ook gelijk je Pioneer daar.

Ze steken dan gelijk je Pioneer er in en ben je klaar, Ook in België ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Hackus op 05-01-2017 13:02 ]

Pagina: 1