Goedemorgen,
Ik blijf maar worstelen met een If statement om oa. een bepaling tussen twee tijdwaardes op orde te krijgen.
Zie mijn volgende code svp:
De bedoeling is eigenlijk dat, indien bijv. DienstWeekCode "07" is en de gekozen tijd tussen 00:00u en 06:59u ligt, de DienstWeekCode "04" wordt. Maar mijn statements lijken niet helemaal correct te werken.
Heeft iemand misschien een idee wat ik verkeerd doe?
Ik blijf maar worstelen met een If statement om oa. een bepaling tussen twee tijdwaardes op orde te krijgen.
Zie mijn volgende code svp:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| 'Hier volgt een extra Offset op de DienstWeekCodes ivm juist herleiden van de Nacht diensten
If DienstWeekCode = "04" And (Format(InvoerTime, "HH:MM") >= TimeValue("00:00") Or Format(InvoerTime, "HH:MM") <= TimeValue("06:59")) Then DienstWeekCode = "01"
If DienstWeekCode = "07" And (Format(InvoerTime, "HH:MM") >= TimeValue("00:00") Or Format(InvoerTime, "HH:MM") <= TimeValue("06:59")) Then DienstWeekCode = "04"
If DienstWeekCode = "10" And (Format(InvoerTime, "HH:MM") >= TimeValue("00:00") Or Format(InvoerTime, "HH:MM") <= TimeValue("06:59")) Then DienstWeekCode = "07"
If DienstWeekCode = "13" And (Format(InvoerTime, "HH:MM") >= TimeValue("00:00") Or Format(InvoerTime, "HH:MM") <= TimeValue("06:59")) Then DienstWeekCode = "10"
If DienstWeekCode = "16" And (Format(InvoerTime, "HH:MM") >= TimeValue("00:00") Or Format(InvoerTime, "HH:MM") <= TimeValue("06:59")) Then DienstWeekCode = "13"
If DienstWeekCode = "19" And (Format(InvoerTime, "HH:MM") >= TimeValue("00:00") Or Format(InvoerTime, "HH:MM") <= TimeValue("06:59")) Then DienstWeekCode = "16" |
De bedoeling is eigenlijk dat, indien bijv. DienstWeekCode "07" is en de gekozen tijd tussen 00:00u en 06:59u ligt, de DienstWeekCode "04" wordt. Maar mijn statements lijken niet helemaal correct te werken.
Heeft iemand misschien een idee wat ik verkeerd doe?
[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 05-01-2017 10:37 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!