Afbeeldingen in userreviews krijgen geen size mee

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik weet niet of dit een bug of een feature is, volgens mij is het ook al eens eerder gemeld (al dan niet door mij), maar kon zo snel geen topic vinden, zowel in MF als SB, terwijl ik wel heb gezocht (op 'user review afbeelding' en 'userreview afbeelding').

De afbeeldingen in userreviews krijgen niet (zoals op het forum) automatisch een height en width attribuut mee. Dit heeft tot gevolg dat userreviews gaan verspringen, omdat de browser die ruimte niet alvast reserveert. Ga je bijvoorbeeld naar productreview: Razer ManO`war review door Foritain, dan kan dat best erg irritant zijn als je al begonnen bent met lezen.

Ik snap dat dit eenmalig is, want cache en zo, maar dan nog vind ik het wel irritant dat het gebeurd. Als lezer wil je niet te moeten wachten tot alle afbeeldingen geladen zijn, zeker als dat te voorkomen is. :)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 05-01-2017 10:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:51

crisp

Devver

Pixelated

Het klopt inderdaad dat er bij het aanmaken van een gebruikersreview niet automatisch wordt gekeken of de grootte van de plaatjes kan worden achterhaald. Aangezien wij dat zelf ook wenselijk achten (en het ook een voorwaarde is om bijvoorbeeld lazy-loading te kunnen toepassen) was daar al een ticket voor :)

Intentionally left blank