4x Agp op een epox 8K7A+

Pagina: 1
Acties:

• Raging_6
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06-2023

Raging_6

Mainframe voor thuis?? Hmmm...

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw computer thuis staan. Een AMD TBird 1400 op een epox 8k7a+ en met een MSI Geforce 2 GTS PRO 64mb DDR. Ik heb de nvidia Detonator driver al geinstalleerd en ook de via 4 in 1 driver is al aanwezig en toch krijg ik met geen mogenlijkheid mijn AGP slot aan de praat. Mijn vraag is dat ook: HELP!!!!!!!!!!

Asus P4p800 + p4 3ghz@3,2 + 1 Gig Corsair XMS and a Sapphire Atlantis Radeon 9800 pro

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:? als je MSI Geforce 2 GTS PRO 64mb DDR erin zit en je probeert drivers te installeren dan lijkt het me dat je videokaart dus werkt, want anders heb je geen beeld, waarom vraag je dan hoe je je agp aan de praat krijgt?

Omschrijf je probleem eens op een andere/duidelijkere manier.

39

• Raging_6

Raging_6

Topicstarter
Ik heb wel beeld. De AGP poort doet het wel, alleen krijg ik in het configuratie menu van mijn display agp niet op 4X geenabled

Asus P4p800 + p4 3ghz@3,2 + 1 Gig Corsair XMS and a Sapphire Atlantis Radeon 9800 pro

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:46

Rival24

I'll Be Back

Op maandag 02 juli 2001 02:20 schreef Wild_Bill het volgende:
Ik heb wel beeld. De AGP poort doet het wel, alleen krijg ik in het configuratie menu van mijn display agp niet op 4X geenabled
Dat moet je in de bios doen, of je moet de via drivers in turbo mode installeren i.p.v. normal mode

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
nouw je t zegt :+

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Raging_6

Raging_6

Topicstarter
Bios stond al goed en ook die drivers heb ik in turbo modus geinstalleerd. Het gaat hier om een echte uitdaging. (niet om lullig te doen hoor, maar ik kan zelf echt niet verzinnen waarom het niet wil lukken)

• Raging_6

Raging_6

Topicstarter
Laat maar, ik ben er al uit: ik was vergeten de amd miniport driver te installeren. Boom een verdriedubbeling van de 3Dmark score. In iedergeval bedankt voor jullie hulp.

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 02:14 schreef Wild_Bill het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw computer thuis staan. Een AMD TBird 1400 op een epox 8k7a+ en met een MSI Geforce 2 GTS PRO 64mb DDR. Ik heb de nvidia Detonator driver al geinstalleerd en ook de via 4 in 1 driver is al aanwezig en toch krijg ik met geen mogenlijkheid mijn AGP slot aan de praat. Mijn vraag is dat ook: HELP!!!!!!!!!!
waarom via drivers ????

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 14:54

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Ik heb dus een dergelijk probleem..
Alleen betreft het hier een Abit VP6, met een CardExpert Geforce2 GTS Pro 400 met 64 MB DDR.
Ook ik krijg de AGP poort niet sneller dan 2x..
En dat terwijl zowel de Videokaart en het moBo 4xAGP ondersteunen.
Ik heb het in mijn bios geactiveerd, en met de laatste drivers van via en van de videokaart krijg ik het niet op 4x AGP

Ik heb echter geen AMD, maar een dual PIII, dus ik neem aan dat ik geen amd minipoort driver hoef te installeren.

Iemand die weet hoe ik dat op moet lossen. ??
gr
CyberJ

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 17:32
Heeft een vp6 geen via chipset?
Dus wel via drivers installen.
Pagina: 1