Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gedeelde agenda op telefoon

Pagina: 1
Acties:

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02:35
Ik geef meteen toe, ik zoek een technische oplossing voor een niet technisch probleem.
Situatie is dat mijn vriendin en ik wel eens afspraken maken in een eigen agenda zetten en dit alleen door communiceren naar de ander op momenten dat de agenda niet voorhanden is.

Een gedeelde agenda die in te zien is op een telefoon zou voor mij uitkomst bieden. Natuurlijk wil ik hier zo min mogelijk werk aan hebben.

Gebruikte software van mij
- Windows Phone 8.1
- Prive agenda via Office 365
- Werk agenda via Exchange 2013

Gebruikte software van haar
- iOS 10.0.0.2
- Prive agenda via gmail

Zelf heb ik zitten denken aan een extra agenda via gmail (gratis) of via office365 (betaald). Heeft als nadeel dat er een extra account op de telefoon komt. En je moet via deze manier afspraken dus dubbel maken

Ook meerdere appjes gevonden, maar niet welke voor WP en iOS beschikbaar zijn. Daarnaast moeten via deze apps alsnog de afspraak dubbel hebben.

Wat gebruiken jullie zoal?

Het leven is te kort om te testen

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Geen idee waarom je dit in TL plaatst. Tikje richting CSA.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Geen idee hoe privé je je afspraken wil maken, maar mijn vrouw en ik hebben elkaar gewoon (lees-)toegang gegeven tot elkaars agenda (beiden Gmail). Zo kunnen we precies zien wie wat wanneer te doen heeft. Dat zou een oplossing kunnen zijn voor jullie privé-agenda's. Zit je alleen nog met je werk-agenda.

Nomen nescio

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02:35
naitsoezn schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:03:
Geen idee waarom je dit in TL plaatst. Tikje richting CSA.
Inderdaad verkeerde, bedankt voor de verplaatsing
Bra-Jo schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:10:
Geen idee hoe privé je je afspraken wil maken, maar mijn vrouw en ik hebben elkaar gewoon (lees-)toegang gegeven tot elkaars agenda (beiden Gmail). Zo kunnen we precies zien wie wat wanneer te doen heeft. Dat zou een oplossing kunnen zijn voor jullie privé-agenda's. Zit je alleen nog met je werk-agenda.
Het probleem daarin is dat ik prive geen gmail gebruik. Dan zal ik over moeten stappen naar Gmail. Dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.

Een gezamenlijke losse gmail zie ik dan nog wel meer zitten

Het leven is te kort om te testen

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

In je eigen gmail account kun je gewoon een exta agenda aanmaken. Daar is geen account voor nodig. Die deel je dan gewoon met haar account en zo heb je beiden de agenda beschikbaar.

Als je zelf geen gmail hebt, maak je een gmail account die je bij beiden instelt, ook opgelost.

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 09:32
Toevallig heb ik antwoord gegeven op een soortgelijk draadje:
Agenda vanuit Office 365 delen met Gmail en inzien

Je kan een agenda aanmaken (of je eigen agenda delen) waar je de ander (gmail) toegang toe geeft.

In mijn geval heb ik een aparte agenda voor ons samen aangemaakt, en die gedeeld met mijn vriendin. On ons geval hebben we allebei een outlook.com adres en een windows phone, maar het idee is hetzelfde.

---
Weet wel dat een elektronische agenda niet of nauwelijks synchroniseert met een papieren agenda. Mijn vriendin heeft last van dit fenomeen. Helaas moet je in dat geval een 'handmatige sync' initiëren door te vragen of de elektronische agenda is bijgewerkt.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik ben op zich niet echt bekend met de agenda van O365, maar schijnbaar kun je die ook gewoon delen: https://support.office.co...5f-4e8d-8ff4-94b2cf002bdd

Edit:
Wat MrTre dus ook zegt ja :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bra-Jo op 05-01-2017 11:35 ]

Nomen nescio

Pagina: 1