Hallo Tweakers, ik ben radeloos en weet mijzelf geen raad meer.
Ik kom er echt niet uit, vroeger was het simpel je ging voor de smartphone die je wou maar tegenwoordig mankeert elk smartphone wel iets waardoor hij tegen zal vallen en ik ben helaas een beetje power hungry en dat samen met een kleine budget is geen goede combinatie.
Ik zoek een?
Mid-range smartphone voor dagelijks gebruik die een jaartje of 1 of 2 mee gaat.
Wat is je budget?
Mijn budget is tot de 350/400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het apparaat gebruiken voor dagelijks gebruik zoals muziek luisteren, internet browsen dus er moet een redelijke goede batterij in zitten.
Ik heb zelf een beetje gekeken naar de volgende smartphones.
CoolBlue filter: Klik
Ik kom er echt niet uit, vroeger was het simpel je ging voor de smartphone die je wou maar tegenwoordig mankeert elk smartphone wel iets waardoor hij tegen zal vallen en ik ben helaas een beetje power hungry en dat samen met een kleine budget is geen goede combinatie.
Ik zoek een?
Mid-range smartphone voor dagelijks gebruik die een jaartje of 1 of 2 mee gaat.
Wat is je budget?
Mijn budget is tot de 350/400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het apparaat gebruiken voor dagelijks gebruik zoals muziek luisteren, internet browsen dus er moet een redelijke goede batterij in zitten.
- 4G
- Android 6.0 en mogelijke upgrade in de toekomst als het mogelijk is
- Beschikken over een redelijke camera
- Werk geheugen rond de 2GB/3GB
- Het liefst 32GB Intern of 16GB
- De SD Kaart lezer moet kaartjes vanaf 32GB aan kunnen.
- Het liefst stock ervaring dus geen Huawei, ik heb hiervoor een Huawei G510 gehad en kon totaal niet om gaan met de schil rondom Android.
Ik heb zelf een beetje gekeken naar de volgende smartphones.
- Samsung Galaxy A5 (2017)
- Samsung Galaxy J7 (2016) 8 Cores, dus een redelijke krachtige smartphone?
- Samsung Galaxy A5 (2016)
- Samsung Galaxy S6 (2016) Nadeel, geen SD kaart lezer, verder een krachtige smartphone.
- Moto G4 Plus Leuke smartphone alleen lees ik dat hij snel te heet wordt dus ik twijfel nog een beetje
- HTC One A9s Deze tellefoon schijnt een zwakke accu te hebben, dit heb ik geconstateerd uit de gebruiker reviews
- LG NEXUS 5X 32 GB Nadeel, geen SD kaart lezer verder goede specs
CoolBlue filter: Klik