Mijn vriend heeft op dit moment een probleem, hij heeft aan mij gevraagd om een nieuwe laptop te vinden. Dat is gelukt, maar toen hij hem binnen kreeg werkte de koptelefoon aan maar 1 kant. Terwijl hij het op andere apparaten het wel doet. Andere koptelefoons hebben hetzelfde probleem. en het lijkt een probleem van de laptop zelf te zijn. Enig idee waar ik moet beginnen?
Je kan beginnen door als je een post hier maakt ook informatie te geven 
Dus welke laptop, welk OS, welke drivers je al geprobeerd hebt en andere dingen die je geprobeert hebt ipv zo'n vrijwel oneliner
Zoals je post nu is kunnen we er niks mee...
Dus welke laptop, welk OS, welke drivers je al geprobeerd hebt en andere dingen die je geprobeert hebt ipv zo'n vrijwel oneliner
Zoals je post nu is kunnen we er niks mee...
[ Voor 10% gewijzigd door RGAT op 04-01-2017 20:58 ]
Fixing things to the breaking point...
Als het een nieuwe is, retour en een vervangende laten brengen. Anders inderdaad meer gegevens geven.
Meh ...
Verwijderd
Plug eens een ander apparaat (bv speakers) in de audiojack. Daarnaast: weet je vriend zeker dat de plug er helemaal inzit?
Verder sluit ik mij aan bij de opmerkingen boven; wat meer informatie is gebruikelijk op dit forum. Het is geen afhaalbalie voor oplossingen
Verder heeft menig tweaker momenteel een defecte glazenbol.
Verder sluit ik mij aan bij de opmerkingen boven; wat meer informatie is gebruikelijk op dit forum. Het is geen afhaalbalie voor oplossingen
Nieuwe laptops hebben tegenwoordig een 4 pins aansluiting. Evenals de koptelefoons met microfoon. Dus min, links, rechts, mic. Als ik een koptelefoon inplug vraagt mijn laptop ook of het een koptelefoon is of een headset. Als je dit verkeerd aanklikt krijg je ook rare dingen, dat of je mic of een kanaal niet werkt.
Asus G501