Diablo II: Lord of Destruction probs

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-11 22:36
Ik heb zelf een probleem dat het spel op de raarste momenten crasht (en daarbij Windows 2000 en 98SE). Het maakt niet uit of ik het speel op 800x600 of 640x480 en of ik 3D geluid aan of uit zet. Soms kan ik zelfs niet eens met Wariv praten (in het begin dus, elke keer een nieuwe char). En de andere keer haal ik nog net de Burial Grounds.

Heeft iemand anders hier ook problemen mee? (of weet iemand een oplossing?)
Ik gebruik de laatste versie (1.08) van D2X en heb zelf een V7700Dlx en een Tbird 900 met 384MB ram. Ik draai het liefst win2k, maar 98 crasht net zo goed.

Verwijderd

Gelukkig, ik ben niet de enige :) Ik had dat ook, dan zat ik lekker te spelen en dan whammo, het spel/computer bevroor gewoon, kon niets meer doen. Ook de laatste directx en alles. Toen ben ik in Software modus gaan spelen en geen problemen meer. Ik hoop dat er wel een oplossing komt wasnt d3d ziet er toch wel een stukkie beter uit

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Gisteren op mijn nieuwe pc met win98/2000 geinstalleerd en bij windows98 wil het spel niet eens opstarten, blijft op zwarte scherm hangen, op w2k ging het trouwens wel goed :)

...

Verwijderd

sinds ik LoD er bij op heb gezet is DII op battle.net een stuk instabieler geworden :(
ik krijg vaker freezes en als ik dan alt tab doe krijg ik een hele vage error.
ik hoop dat blizz dit fixed in een upcoming patch.. :(

• Postman
Ik vind het ook maar vaag.
Een vriend van mij heeft een PIII 1Ghz en draait Windows ME, maar die kan het wel gewoon draaien. Ik met mijn 98/2000 en een 900 tbird (bijna even goed als die PIII) kan het niet. En we hebben allebei dezelfde videokaart en drivers.
Echt wazig hoor. Ik hoop dat het probleem wordt opgelost anders is het geen leuk spel meer :(

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 00:25
Ik was net ook nog ff op de realm aan het spelen, maar toen liep ie na een tijdje weer compleet vast. Het enige wat hielp was de resetknop :( Dit had ik eerder ook al een keer gehad.
Tijdens single player heb ik er nog geen last van gehad. Maar dat heb ik nog niet echt lang achterelkaar gedaan. Ik zal ook een proberen met software rendering te draaien om te zien of dat verschil maakt. Hopelijk brengt Blizzard hier wel een patch voor uit, want dit zuigt echt.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik meen te herinneren dat D2 nogal kieskeurig was over videokaart- (en soms monitor- !) drivers.
Heb je een nvidia kaart, probeer eens een andere branch van de detonators (6.x ipv 11.x ofzo).

Verwijderd

hmm, op mijn duron700 met een gf2mx ( W'98se )loopt het harstikke goed, geen problemen, lekker soepel en heb meteen doorgespeelt tot de burialground. wel irri dat ik weer overnieuw moet beginnen, maar zo heb ik weer een uitdaging. hehe >:)

p.s. ik gebruik de laatste officiele nvidia detonaters

• Postman
Het schijnt niks te maken hebben met je videokaart of je geluidskaart en de drivers. Het schijnt een DirectX probleem te zijn. Iedereen met probs heeft versie 8.0 of 8.0a.
Ik heb nu zelf maar ff 8.1 geïnstalled, maar heb het nog niet lang genoeg gespeeld om zeker te weten of dit helpt.

Verwijderd

Bij mij niet, had DirectX 8.1 eropgezet, maar na 4 minuten spelen was het alweer raak, weer vastgelopen in d3d :(

Verwijderd

Ja ik heb het ook.
Plotseling (kan heel random zijn, soms DIRECT in het begin, soms na een uur spelen) freezed heel D2. ALs ik dan alttab zie ik een vage error van C:\Projects\Diablo2\...\Spritecache.nogwat hupellepup screwed blablabla. Iets dergelijks.

Maar vanmiddag kon ik uren achterelkaar spelen, maar nu crasht hij weer na 30secs. Reinstalls helpen ook niet :(

Ik draai win2k met een GF2 GTS.

Verwijderd

Ik ben maar in Software modus gaan spelen, daar heb ik tenminste geen problemen. Maar speel toch liever in D3D, hopenlijk komt er snel een reactie op het meeltje wat ik gestuurd heb naar Blizzard.

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ik heb een dualboot met win2k en win98.. Win98 staat er alleen op voor d2 en met dx8 liep hij nog wel eens vast en met dx7 is er nix aan de hand

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik heb bijna zelfde systeem als jij en ik gebruik DX8.0a drivers en de Nvidia 12.41 (laatste officiele drivers). Hebbie verder ook alle andere drivers geinstalleerd? VIA4in1, AGP patch etc.? Maar doet ie het alleen met diablo 2? of ook met andere spellen?

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

ik krijg geen errors, maar als ik in act V, de 2e quest wil uitspelen (barbaartjes bevrijden) dan lukt dat niet.
Ik kom bij laatste groepje barbaren en dan staat er in quest log dat ik new game moet starten omdat ik in de huidige game de quest niet kan uitspelen :?. Als ik dan dus afsluit en opnieuw begin moet ik die quest ook opnieuw doen, maar ik krijg zelfde fout :(

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Bert
  • Laatst online: 12-10 11:06

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Dat van die barbarrians had ik ook, screenfreezes in d3d heb ik ook... ik vind het tot nu toe maar een buggy expansion. Hoop dat er snel patches voor uitkomen...
Pagina: 1