Toon posts:

iCloud wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...goedenavond ik heb een nieuwe iPhone maar ben mijn wachtwoord vergeten ban mijn iCloud. Nu heb ik een nieuwe aangevraagd en er staat dat het een paar dagen duurt. Het is nu anderhalve week geleden. Dus ik heb een nieuwe email aangemaakt dus hij doet het maar ik ben wel alles kwijt. Weet er iemand of ik mijn foto's op de een of andere manier over kan zetten op mijn nieuwe telefoon of hoe ik toch een nieuw wachtwoord kan krijgen dank jullie wel

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:54

Detmer

Professioneel prutser

Via ITunes een back-up maken en dan terugzetten op de ander is wellicht een mogelijkheid.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al geprobeerd zit een beveiliging op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze telefoon is kapot en heb een nieuwe gekregen van de KPN maar deze moet ik deze week terug sturen dus zit nogal in de stress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Hier kan je je wachtwoord proberen te resetten: https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid

Aangezien je geen toegang hebt tot je Apple ID, is het beste om te kijken of je de antwoorden op de beveiligingsvragen weet. Dan zou het goed moeten komen..

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het probleem dar heb ik zovaak gedaan ook met een man via iCloud maar de vragen krijg ik niet. Krijg alleen een 5 cijferige code en dan krijg ik te zien dat het een paar dagen duurt voordat ik verdere instructies krijg via sms maar die sms krijg ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Lijkt me sterk dat het resetten van een wachtwoord een paar dagen duurt. Ik heb net even mijn Apple ID ingevoerd bij de website die ik eerder had aangegeven.

Nadat ik mijn Apple ID en beveiligingscode heb ingevoerd, moet ik mijn telefoonnummer bevestigen. Als dat bevestigd is, krijg ik twee opties te zien:

1. Reset het wachtwoord vanaf een ander apparaat
2. Gebruik een vertrouwde telefoonnummer

Deze opties kunnen verschillen, afhankelijk hoe de Apple ID is ingesteld. Andere opties kunnen zijn;

3. Reset het wachtwoord middels de beveiligingsvragen
4. Stuur een reset mail naar het eigen e-mailadres

Als je er toch niet uitkomt, kan je morgen nog altijd contact opnemen met Apple Support. Zij kunnen je verder op weg helpen.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik gisteren een uur san de lijn gehad maar op het laatst zei hij dat ik geduld moest hebben en dat hij niks kon doen. Word er gek van ben er al dagen mee bezig en ik kan gewoon niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:05
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:14:
Dat is het probleem dar heb ik zovaak gedaan ook met een man via iCloud maar de vragen krijg ik niet. Krijg alleen een 5 cijferige code en dan krijg ik te zien dat het een paar dagen duurt voordat ik verdere instructies krijg via sms maar die sms krijg ik niet
Het lijkt erop dat je 2 factor authenticatie aan hebt staan. Heb je nog wel hetzelfde telefoonnummer en simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja zelfde telefoon nummer zeker heb ik al jaaaaren. Simkaart volgens mij ook. Kan me niet herrineren dat ik een nieuwe heb gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:00:
Al geprobeerd zit een beveiliging op
Dus je bent én het wachtwoord van iCloud kwijt én die van de backup? Oo Damn.
Maar je oude iPhone, doet die het helemaal niet meer...? Anders log je daar toch in met je nieuwe iCloud account en maakt daar een reservekopietje heen?

Al kan je dan ook gewoon syncen met iTunes.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt maar omdat ik op de nieuwe telefoon een ander email adres (Apple id) staan m'n foto's ed er niet op. Weten jullie mischien pokhout ik dat moet veranderen zodat ik automatisch alles overzet. Duper bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid, je hebt als dus als het goed is:
1.) Weer toegang tot je oude iPhone?
2.) Daar staan al je foto's op en die kan je ook benaderen?

Want dan heb ik je vraag hier al beantwoord:
WhatsappHack in "iCloud wachtwoord"

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1