Hallo forumleden,
Mijn zoon heeft mijn "oude" pc op zijn kamer staan. Ik moet jullie zeggen dat ik het inmiddels ontgroeit ben wat tegenwoordig zon beetje de eisen zijn. Zijn pc gebruikt hij matig want zn xbox of PS4 worden intensief gebruikt.
Toch GTA5 gekocht voor de pc (iets met youtube etc in de game??? ;-) ) geen idee...
Nu loopt de game niet helemaal soepel als je zult verwachten.
Huidige configuratie is:
- Intelcore 2 Duo CPU E8400 3 GHZ
- 4 GB ram geheugen
- sata Hardeschijf 500 Gig.
- Asus P5B premium moederbord
- Sapphire Radeon HD3850 513 MB videokaart PCI-E.
In de game staan de settings op minimaal en advanced op uit ...
In de winkel zullen ze uiteraard een volwaardige upgrade adviseren maar wil jullie kennis vragen welke iets minder commercial zal zijn (hihi)
Is alleen een betere grafische kaart voldoende? Of is de processor ook al zo out of date dat dit weinig meerwaarde geeft.
De videokaart moet toch ook wel betaalbaar zijn... een dikke kaart van 400 is een no go :-)
iemand advies wat de mogelijkheden zijn tegen een betaalbare prijs?
Alvast bedankt hoor.
Mijn zoon heeft mijn "oude" pc op zijn kamer staan. Ik moet jullie zeggen dat ik het inmiddels ontgroeit ben wat tegenwoordig zon beetje de eisen zijn. Zijn pc gebruikt hij matig want zn xbox of PS4 worden intensief gebruikt.
Toch GTA5 gekocht voor de pc (iets met youtube etc in de game??? ;-) ) geen idee...
Nu loopt de game niet helemaal soepel als je zult verwachten.
Huidige configuratie is:
- Intelcore 2 Duo CPU E8400 3 GHZ
- 4 GB ram geheugen
- sata Hardeschijf 500 Gig.
- Asus P5B premium moederbord
- Sapphire Radeon HD3850 513 MB videokaart PCI-E.
In de game staan de settings op minimaal en advanced op uit ...
In de winkel zullen ze uiteraard een volwaardige upgrade adviseren maar wil jullie kennis vragen welke iets minder commercial zal zijn (hihi)
Is alleen een betere grafische kaart voldoende? Of is de processor ook al zo out of date dat dit weinig meerwaarde geeft.
De videokaart moet toch ook wel betaalbaar zijn... een dikke kaart van 400 is een no go :-)
iemand advies wat de mogelijkheden zijn tegen een betaalbare prijs?
Alvast bedankt hoor.