Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop?

Pagina: 1
Acties:

• Thomaskrop
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-12-2022
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil met mijn laptop een beetje gaan games spelen zoals Gta V en misschien spin tires.
Ik wil hem ook mee kunnen nemen naar vrienden en school.

Wat is je budget?
Ik heb een budget tussen de 6/700 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik wil hem graag mee nemen naar school en naar vrienden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik kijk niet echt naar merk maar als je dan merk wilt dan Acer of asus of msi

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
Heb je al een zelf een configuratie gevonden? Welke laptops heb je gevonden die je wat lijken? Wat heb je dus zelf al onderzocht en wat zijn jouw conclusies hieruit?

Deze linkjes zouden kunnen helpen:
Puntje drie
BBG laptops

[ Voor 61% gewijzigd door jdh009 op 04-01-2017 19:11 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:15
Met een budget van maximaal 700 euro ga je denk ik moeilijk een laptop vinden waar je GTAV redelijk op draait en wellicht wat toekomstige games redelijk op kan draaien.
Mijn advies zou zijn spaar nog even een beetje door, want rond de 900/1000 heb je toch gauw al een i5/i7/950M combinatie, die dan ook voor de komende 5 of 6 jaar futureproof is.

• Thomaskrop
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-12-2022
Ik heb gekeken naar de MSI Notebook CR62 2M-400NL.
En de Acer Aspire e5-553G-T2L7.
De MSI stond me aan omdat het een i7quad core heeft.
De Acer stond me aan omdat 't ssd en had heeft en iedereen zegt dat ssd goed is voor gamen.
Alleen het heeft een AMD a10 en ik weet niet of dat goed is voor gamen.

• Voyarch
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17:01
ikwilwp8 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:12:
Met een budget van maximaal 700 euro ga je denk ik moeilijk een laptop vinden waar je GTAV redelijk op draait en wellicht wat toekomstige games redelijk op kan draaien.
Mijn advies zou zijn spaar nog even een beetje door, want rond de 900/1000 heb je toch gauw al een i5/i7/950M combinatie, die dan ook voor de komende 5 of 6 jaar futureproof is.
Een GTX 950M die 5 tot 6 jaar futureproof is? Wat heb jij gesnoven?

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:15
Voyarch schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:34:
[...]

Een GTX 950M die 5 tot 6 jaar futureproof is? Wat heb jij gesnoven?
Tja je hebt ook gelijk. Ik zou voor games dan ook nooit een laptop kopen want het eerste wat verouderd is toch wel vaak je graka. Maar de rest van je systeem is wel 5/6 jaar goed.
Pagina: 1