Nieuwe video kaart voor Overwatch en CSGO

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Welke video kaart zou ik het best kunnen kopen om Overwatch CSGo en zelfs een beetje ARK te kunnen spelen? Twwedehands maakt mij niet uit als hij maar goed werkt. Budget:100 euro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Met niks kunnen we niks.

Geef eerst eens meer informatie over je huidige systeem, met name voeding, processor en moederbord.

Ga eens in vraag en aanbod kijken naar de 280x, HD7970, 290. Voor de eerste 2 is rond de 100 een mooie prijs, de 290 is prima voor 150. Nvidia kaarten van de 6xx en 7xx links laten liggen, deze presteren niet meer in huidendaagse games. De Nvidia 9xx ook links laten liggen want die kosten te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn processor is de AMD E-350 APU 1.60 ghz die binnen kort hopelijk wordt vervangen door een intel core i7 930 of een Intel Core i5 ik heb 4 GB DDR3 ram dat voorlopig niet zal veranderen en het moederbord weet ik niet wat ik wel weet over het moederbord is dat het maar 2 pci sloten heeft en dat ik er maar 1 heb voor een videokaart omdat ik al een pci wifi chip erin heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk weet dat je voor een cpu upgrade ook een ander moederbord nodig hebt?

Aan het systeempje met E-350 zou ik niets meer doen. Die cpu is veel te traag om enige game fatsoenlijk te spelen. Spaar nog even door zodat je een gebruikt gamesysteem van een paar 100 € kunt kopen.

Daarnaast is het ook afhankelijk van de voeding welke videokaart je kunt gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:27

Thomg

Aww yiss

Met 4GB RAM kom je niet echt uit de voeten, misschien bij CS:GO maar bij overwatch betwijfel ik het.
Mag hopen dat je die 930 echt voor minder dan 20 euro krijgt want je kan erg makkelijk aan een quad core 1155 komen vandaag de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel je een gt 930 of een gtx 930 want een gtx kost denk ik toch wat meer dan 20 euro en overwatch zullen worden gespeeld op de laagste settings dus dat is geen probleem als het maar speelbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:33

br00ky

Moderator Harde Waren
GT(X) 930? In jouw eigen post heb je het over een i7 930. Dat is toch echt een ander ding dan een videokaart...

Verder schopje naar CAA, want hier hoort je vraag niet thuis zoals Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! al doet vermoeden.

[ Voor 65% gewijzigd door br00ky op 04-01-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Owh ik dacht dat hij het over een video kaart had maar ik hoor graag alsje een suggestie hebt voor een video kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suggesties voor een videokaart zijn al genoemd. Om te weten of deze ook daadwerkelijk gaan passen en werken hebben we meer gegevens nodig dan alleen de cpu. Hoe ziet de rest van het systeem eruit?
Merk en type van, moederbord, behuizing, voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Je zegt dat er een nieuwe processor in gaat komen, maar belangrijk om te onthouden is dat je daar ook een ander moederbord voor nodig gaat hebben.

Verder heb je 4 GB geheugen wat heel weinig is. Ik zou je aanbevelen dat minimaal te upgraden naar 8GB.

Je voeding is ook belangrijk om te weten. Misschien heb je een voeding zonder PCI-E aansluitingen? Dan is de keuze voor videokaarten al een stuk kleiner, of je zou dan je voeding moeten upgraden.

Die cpu is echt bagger, dus misschien is het een betere optie om door te sparen tot 200 euro en dan kijken naar een redelijk 2e hands pc'tje op Marktplaats of Vraag & Aanbod.
Pagina: 1