Monitor: glossy, semi-glossy en mat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingen
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-02-2024
Misschien kijk ik er overheen, maar ik kan niet vinden hoe ik kan zoeken op glossy of juist matte monitoren in de Pricewatch.

Als deze optie niet bestaat, zou het dan een idee zijn om dit toe te voegen? Ik ben vast niet de enige die hierin geïnteresseerd is, lijkt me zo :)

Beste antwoord (via Dingen op 13-01-2017 10:52)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dingen schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:18:
Misschien kijk ik er overheen, maar ik kan niet vinden hoe ik kan zoeken op glossy of juist matte monitoren in de Pricewatch.

Als deze optie niet bestaat, zou het dan een idee zijn om dit toe te voegen? Ik ben vast niet de enige die hierin geïnteresseerd is, lijkt me zo :)
Goeie vraag, ik heb 'm gelijk maar aangezet voor deze categorie. Filteren gaat 'm voorlopig niet worden, aangezien nog geen enkele monitor deze spec heeft ingevuld, ik zal de collega die zich het meest bezighoudt met monitoren vragen of hij binnenkort een aantal monitoren kan nalopen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dingen schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:18:

Goeie vraag, ik heb 'm gelijk maar aangezet voor deze categorie. Filteren gaat 'm voorlopig niet worden, aangezien nog geen enkele monitor deze spec heeft ingevuld, ik zal de collega die zich het meest bezighoudt met monitoren vragen of hij binnenkort een aantal monitoren kan nalopen.