Sinds een aantal maanden heeft mijn BeQuiet 550 80+ last van het zogeheten 'Coil Wine' geluid.
Daarnaast als ik mijn pc niet goed afsluit (dus met de hand uitdruk) en dan weer aanzet reageert er niks meer. Geen bios intro en muis en keyboard werken ook niet.
Ik moet dan ongeveer 15min wachten voordat ik een nieuwe poging kan wagen om het aan te zetten, waarna die wel weer normaal opstart. Als ik alsnog niet lang genoeg wacht, dan gaat mijn PC aan, uit, aan, uit, aan, uit, en dan weer aan, met dus het resultaat dat niks reageert.
Afijn, ik denk dat het te maken heeft met mijn power supply. Deze is ook alweer 5 jaar oud.
Ik wil niet al te veel uitgeven hieraan, maar wel zeker weten dat het mijn huidige setup kan draaien.
Ik heb niet perse voorkeur voor een merk. BeQuiet deed zijn werk wel goed.
Mijn setup is:
Ik zag zelf deze al:
pricewatch: Cooler Master GM G550M
Maar heb geen idee of dit veel verschillend is met mijn huidige PSU.
Daarnaast als ik mijn pc niet goed afsluit (dus met de hand uitdruk) en dan weer aanzet reageert er niks meer. Geen bios intro en muis en keyboard werken ook niet.
Ik moet dan ongeveer 15min wachten voordat ik een nieuwe poging kan wagen om het aan te zetten, waarna die wel weer normaal opstart. Als ik alsnog niet lang genoeg wacht, dan gaat mijn PC aan, uit, aan, uit, aan, uit, en dan weer aan, met dus het resultaat dat niks reageert.
Afijn, ik denk dat het te maken heeft met mijn power supply. Deze is ook alweer 5 jaar oud.
Ik wil niet al te veel uitgeven hieraan, maar wel zeker weten dat het mijn huidige setup kan draaien.
Ik heb niet perse voorkeur voor een merk. BeQuiet deed zijn werk wel goed.
Mijn setup is:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,90 | € 187,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 91,50 | € 91,50 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC VAPOR-X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX 2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 121,15 | € 121,15 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,95 | € 95,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 612,40 | |
Ik zag zelf deze al:
pricewatch: Cooler Master GM G550M
Maar heb geen idee of dit veel verschillend is met mijn huidige PSU.
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White