Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famverduin
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-08 17:26
Mijn vraag

Mijn Samsung s6 edge plus kan laden dmv een qi laadstation.
Echter zodra ik mijn telefoon in mijn booklet beschermhoesje stop werkt het niet meer.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb op internet gezocht naar smartphone hoesjes in booklet vorm die de laadstroom goed doorlaten maar niets op dit ogenblik onderwerp kunnen vinden.
Ik heb met een grote smartphone hoesjes website gebeld maar die komen niet verder als gebruik een casing maar dat wil ik niet omdat dan de voorkant niet beschermd is.
ik heb gebeld met de leverancier van de qi lader maar die had maar die had ook geen oplossing.
ik denk er moet toch wel iemand op het idee zijn gekomen om het hoesje ter hoogte van de spoel dunner te maken of om met klittenband oid het kunststof gedeelte er uit te halen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Eerste hit op Google (als voorbeeld) http://www.mobilefun.co.u...ible-Cases-and-Covers.htm

Er zijn zat cases, niet alleen voor de S6 maar ook voor tientallen andere Qi-enabled smartphones waarmee je kan opladen.

Heeft de lokale belboer ook geen oplossing voor je?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famverduin
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-08 17:26
Beste Max
Ik wil juist geen cases omdat die niet goed de voorkant beschermen. Vandaar dat ik opzoek ben naar een booklet.

Mvg Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 21:07

P_Tingen

omdat het KAN

Ik weet niet precies wat ik heb voor mijn Lumia 735, maar het is een random el cheapo booklet hoesje van AliExpres en die doet het prima. Ik dacht dat het meer uitzondering dan regel was dat een Qi-lader het niet doet icm een hoesje.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simpel2
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb eenzelfde probleem met MAC voor mobiel betalen. Book covers worden voorzien van een laagje aluminium folie om reageren van de telefoon op pasjes met NFC chips te voorkomen. Inmiddels heb ik ontdekt dat mijn nieuwe A5 niet meer et geluid op NFC chips reageert, de afscherming is dus overbodig. Helaas blijken veel booklets nog van de afscherming voorzien te zijn. De handel weet an niks. De enige oplossing is met een leidingzoeker naar een winkel te gaan en een hoesje uitzoeken zonder metaal of het aluminiumfolie uit het hoesje peuteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:48
De eigen hoesjes van Samsung doen het goed genoeg. Wel soms even "positioneren" want hij wordt wat kieskeuriger met mijn S8+ maar et werkt.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@simpel2 welkom op Tweakers en bedankt voor je bijdrage. Het is echter niet toegestaan om oude topics te kicken, zou je dus in het vervolg een nieuw topic aan willen maken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.