[Beginner] GoPro helmet mount voor tijdens het snowboarden.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga volgende maand voor de 2de maal op skireis. Graag had ik hier wat beelden van gemaakt met een GoPro variant van een vriend van me. Nu na wat opzoeken heb ik ondervonden dat de beste en meest simpele manier van het bevestigen van een GoPro aan een helm met zo een soort plakkers is:

Afbeeldingslocatie: https://static.webshopapp.com/shops/043184/files/017437075/helm-front-mount-kit-voor-gopro-en-meer-sport-came.jpg

Ik heb enkel wat schrik dat dit niet stevig genoeg is? Ik heb hier namelijk geen ervaring mee. Is dit water(sneeuw) bestig? Kan dit tegen lichte vallen (ik ben namelijk een beginner snowboarder).
Aangezien ik de GoPro van een vriend gebruik wilde ik wel zeker zijn dat dit veilig was. Ik ben niet van plan om dit dagelijks te gebruiken maar wilde gewoon wat beelden hebben tijdens de reis. Iemand die me hier wat inlichting of tips kan rond geven?

Mvg,
Arno.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Daar ga je nooit een hard antwoord op krijgen, is namelijk afhankelijk van de mate waarop de plakker past op de vorm van je helm, of je op de GoPro zelf valt of dat 'ie de sneeuw niet raakt, etc. Gewoon thuis even uitproberen voor je 'm mee de piste op neemt.

Je ziet wel heel veel mensen met zo'n helmet mount. Hij is ervoor gemaakt, dus het lijkt me de beste oplossing. Waterbestendig is de GoPro door zijn behuizing. Deze mount kan wel tegen een sneeuwvlokje, maar onderdompelen in water lijkt me niet de beste oplossing (zou overigens niet weten waarom je dat zou doen :P)

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelveen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 10:49