Toon posts:

www is geen Wilde Westen meer :'-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar gaat het Internet naar toe?

Ik heb het gevoel dat het Internet een gecontroleerde commerciële boel wordt. Of zit ik nu te doomdenken?
Zullen er nog nieuwe dingen voor het Internet uitgevonden worden of is het nu vechten om een oude standaard op te mogen volgen (browser war begint weer, messenger war, mp3 opvolger... ).

Verwijderd

beetje vaag, vraag me af of je in het goede forum zit :?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

>> [forum=4] <<

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 21:29

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op maandag 02 juli 2001 00:39 schreef sharky_k_ het volgende:
Zullen er nog nieuwe dingen voor het Internet uitgevonden worden
Alles is al uitgevonden, het moet allemaal alleen nog mogelijk worden gemaakt

• Opa
  • Laatst online: 14:15

Opa

Nu Multifocaal!

Wat ik denk van de ontwikkelingen in het Internet?
Ik zit hier Dark Angel episodes te downloaden, maar ik krijg toch het gevoel dat iets als TV via het web nog héél erg ver weg is. Zelfs met ADSL doe ik minstens 3 uur over een episode van 43 minuten VCD kwaliteit... Dat wordt dus niets als je live TV wilt kunnen volgen...
O ja, DANK U V8. Ik heb véél liever Freedom. NOT! :(

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Hyperbird
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 00:51 schreef victorvo het volgende:
Wat ik denk van de ontwikkelingen in het Internet?
Ik zit hier Dark Angel episodes te downloaden, maar ik krijg toch het gevoel dat iets als TV via het web nog héél erg ver weg is. Zelfs met ADSL doe ik minstens 3 uur over een episode van 43 minuten VCD kwaliteit... Dat wordt dus niets als je live TV wilt kunnen volgen...
O ja, DANK U V8. Ik heb véél liever Freedom. NOT! :(
Dat komt gewoon door die k*t overheid, als ze nou es in zouden zien dat het internet belangrijk is dan zou dr overal glasverzel liggen en dan trok je die ep binnen een paar minuten binnen.

Kut kapitalisme, ze schuifen het door naar de kpn die ons kan naaien met adsl :(

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Al t nieuwe lijkt er idd een beetje vanaf, maarja voor t zelfde geld komen ze morgen weer met iets nieuws...

En mijn inziens zou idd de overheid moeten zorgen voor een snelle verbinding voor iedereen..
Pagina: 1