Mijn vraag
Mijn computer werkte gisteren gewoon naar behoren. In de avond heb ik de koeler veranderd, van stock naar een hyper evo 412s. Ik heb eventjes de cpu eruit gehaald en schoongemaakt en vervolgen alles gemonteerd. Toen wilde ik de pc even testen. Als ik de aanknop indruk gaan alle ledjes aan en draaien de fans alleen gebeurd er niks. Ik weet dus ook niet of de pc uberhaupt aangaat.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel h81 asus moederbord
i5 4460
xfx 550W (nog geen 2 maanden oud)
gtx 1060 6g (ook geen 2 maanden oud)
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alles nagekeken en verschillende dingen geprobeerd, zoals een andere videokaart, zonder videokaart en alleen met de onboard graphics card. Beeldscherm heb ik aangesloten op mijn televisie om te kijken of dat niet het probleem was maar tevergeefs.
Kunnen jullie mij helpen met het probleem te vinden
bij voorbaat dank!
...
p.s. als ik iets ben vergeten te melden kan je dat gerust vragen
Mijn computer werkte gisteren gewoon naar behoren. In de avond heb ik de koeler veranderd, van stock naar een hyper evo 412s. Ik heb eventjes de cpu eruit gehaald en schoongemaakt en vervolgen alles gemonteerd. Toen wilde ik de pc even testen. Als ik de aanknop indruk gaan alle ledjes aan en draaien de fans alleen gebeurd er niks. Ik weet dus ook niet of de pc uberhaupt aangaat.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel h81 asus moederbord
i5 4460
xfx 550W (nog geen 2 maanden oud)
gtx 1060 6g (ook geen 2 maanden oud)
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alles nagekeken en verschillende dingen geprobeerd, zoals een andere videokaart, zonder videokaart en alleen met de onboard graphics card. Beeldscherm heb ik aangesloten op mijn televisie om te kijken of dat niet het probleem was maar tevergeefs.
Kunnen jullie mij helpen met het probleem te vinden
bij voorbaat dank!
...
p.s. als ik iets ben vergeten te melden kan je dat gerust vragen