Wat
Ik zoek een tablet (of eventueel een laptop met dockstation) die de volgende zaken zou moeten ondersteunen:
500€ max indien mogelijk
Zoektocht
Ondertussen heb ik zelf al in de pricewatch gezocht naar modellen die een video-uitgang hebben. Er zijn er gelukkig relatief veel. Het is op zich wel moeilijk om op prijs/kwaliteit een juist oordeel te vellen. Uit de reviews haal ik vooral:
Bedankt!
Ik zoek een tablet (of eventueel een laptop met dockstation) die de volgende zaken zou moeten ondersteunen:
- Licht in gebruik maar ook in gewicht
- Op zichzelf vlot kunnen video's (films/series) afspelen (zonder haperingen natuurlijk)
- De mogelijkheid heeft om via (mini/micro-)HDMI gekoppeld te kunnen worden aan een televisie of dergelijke. Dit voor het het "streamen" van video's en of sharen van presentaties
- De mogelijkheid heeft om gemakkelijk mee te typen. Deze vereiste is, denk ik, verwaarloosbaar omdat er al genoeg bluetooth-toetsenborden integreren met tablets. Ik verwacht wel dat een all-in-formule het meest aangewezen is, nee? ( cfr. dockstation)
500€ max indien mogelijk
Zoektocht
Ondertussen heb ik zelf al in de pricewatch gezocht naar modellen die een video-uitgang hebben. Er zijn er gelukkig relatief veel. Het is op zich wel moeilijk om op prijs/kwaliteit een juist oordeel te vellen. Uit de reviews haal ik vooral:
- Doordat de meeste tablets maar 2 GB geheugen hebben, er soms haperingen zitten in het beeld wanneer er video's worden afgespeeld
- Het geheugen van 32GB, wat het meest voorkomt, nogal beperkt is
Bedankt!