Toon posts:

2015 LG 55EG910V kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Ik ben opzoek naar een nieuwe TV budget max 1500€ nu zag ik de volgend LG OLED staan TV LG 55EG910V 55 voor 1499€ nu is mijn vraag is deze nog altijd de moeite om te kopen ? aangezien dit een model is van 2015 ? Zou de TV voornamelijk willen gebruiken voor mijn PS4 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:05
Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:35:
Dag Tweakers,

Ik ben opzoek naar een nieuwe TV budget max 1500€ nu zag ik de volgend LG OLED staan TV LG 55EG910V 55 voor 1499€ nu is mijn vraag is deze nog altijd de moeite om te kopen ? aangezien dit een model is van 2015 ? Zou de TV voornamelijk willen gebruiken voor mijn PS4 pro.
Meh ik zou zelf never nog 1500 euro uitgeven voor een FHD tv zonder HDR, OLED of geen OLED. Zeker niet als je het met name koopt voor een PS4 pro, voor dat geld koop je bijv een samsung KS7000. Persoonlijk zou ik nog even doorsparen, als dat kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:14
HDR kan ik geen mening over geven (want nog niet gezien) maar wat ik tot nog toe heb gezien blaast Full HD OLED nog altijd LCD 4K uit het water. Beeldkwaliteit wordt toch meer bepaald door contrast en de beeldeigenschappen dan nog meer pixels. Zeker als dat aantal pixels niet echt nodig lijkt...

Mocht je in de buurt van de grens wonen: Bij Mediamarkt is die 1299 euro. Hij was gisteren nog 999 dus wat dat betreft ben je net te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:05
Waah schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:53:
HDR kan ik geen mening over geven (want nog niet gezien) maar wat ik tot nog toe heb gezien blaast Full HD OLED nog altijd LCD 4K uit het water. Beeldkwaliteit wordt toch meer bepaald door contrast en de beeldeigenschappen dan nog meer pixels. Zeker als dat aantal pixels niet echt nodig lijkt...

Mocht je in de buurt van de grens wonen: Bij Mediamarkt is die 1299 euro. Hij was gisteren nog 999 dus wat dat betreft ben je net te laat.
Ja, zal vast wel zo zijn, maar zou het zonde vinden als hij 1500 euro neerlegt voor een full hd tv oled of niet, zal mij niet verbazen als je over een maand of 3 voor circa 200 euro meer de 55b6 meekrijgt, is toch wel een flinke stap omhoog, maarja dat is mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Tweakers,

Niet doen, gewoon nog even wachten op een goede deal. Ik verwacht dat het niet lang meer zal duren dat je de b6 55 inch voor 1500 kan kopen en die heeft 4k + hdr.

Dat is wat je wil, vooral omdat je een ps4 pro hebt.

Ik heb precies hetzelfde, heb ook de ps4 pro en ben ook druk rondkijkende naar een oled tv. Maar dan wel 1 die meteen 4k ondersteunt anders kan je volgend jaar alsnog een nieuwe tv gaan kopen omdat je niet optimaal gebruik maakt van je ps4 pro wat je wel graag wilt.

Dus geen 4k LED tv nemen ofzo, dan zal ik nog eerder een OLED fullHD nemen, maar of je budget verhogen als je dat kan, of nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Spaar nog even door tot de B6 naar 1750 is gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:57
ago schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 19:39:
Spaar nog even door tot de B6 naar 1750 is gezakt.
Kan nog wel een maand of vier tot vijf duren denk ik.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dag Tweakers,

Aankoopadvies vragen heeft niets te maken met de prijsdiscussie. Je vraag is dus afgesplitst naar een eigen topic.

@Allen die reageerden: jullie reactie zijn dan net zo goed off-topic dus zijn mee verhuisd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Ik heb er een paar dagen geleden 2 besteld bij MM Duitsland voor 999 (per stuk uiteraard)... Hij is daar nu weer 1299, misschien toch de moeite om hem dan daar te bestellen. Heb je wel iemand voor nodig in Duitsland die hem in ontvangst wil nemen. De voorraad in de winkels is op dit nihil volgens de site.

[ Voor 3% gewijzigd door Montaner op 04-01-2017 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:01
Voor 1499,- zou ik hem nu niet kopen. Begin 2016 heb ik hem voor die prijs gehaald. Voor 999,- zou ik hem absoluut halen.
Maar voor een PS4 pro is die niet geschikt denk ik. Dan moet je op zoek naar een goeie 4K met goeie HDR weergave. En die zijn buiten budget denk ik op moment. Dus even wachten.

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 04-01-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:42
Montaner schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:03:
Ik heb er een paar dagen geleden 2 besteld bij MM Duitsland voor 999 (per stuk uiteraard)... Hij is daar nu weer 1299, misschien toch de moeite om hem dan daar te bestellen. Heb je wel iemand voor nodig in Duitsland die hem in ontvangst wil nemen. De voorraad in de winkels is op dit nihil volgens de site.
Let hier wel mee op, dit is een redelijk bekend trucje van de MM.
Die willen snel de oude modellen eruit voor een relatief lage prijs, veelal binnen een maand zie je waarom.
Nieuwere modellen gaan in de prijs omlaag.
Ik heb dit 3 jaar geleden gedaan met een full hd full led tv van LG, ik dacht sow leuk afgeprijsd, degelijk paneel ja die pak ik.
Maand later kijk ik op de site was de hele nieuwe reeks aanwezig voor een fors lagere prijs (zonder actie) toen dacht ik van *piep* heb ik weer. Direct mijn neefje gebeld die toevallig nog een studenten baantje had bij de MM (tv afdeling) en hij zegt: tsja zo doen ze dat vrijwel standaard.
Ik had het kunnen voorkomen door eerst contact met hem op te nemen voordat ik de TV ging kopen mja goed wist ik veel.. Ik heb niet bepaald spijt van mijn tv want hij doet nog altijd dat gene wat hij hoort te doen, mja als je van te voren kan weten dat je een nog betere TV binnen een maand bij dezelfde winkel voor dezelfde prijs kan halen dan is dat wel een baal puntje :P

Let hier dus wel goed mee op, ik zou deze actie lekker overslaan want deze actie is in het voordeel van de MM en zeker niet in het voordeel van de consument. Ze willen snel van die ouwe ''zooi'' af om plek te maken voor de nieuwere modellen die als warme broodjes over de toonbank zullen gaan.
Kijk volgende maand nog maar eens opnieuw naar de LG modellen bij oa de MM dan zul je zien dat je voor hetzelfde geld een veel leukere tv kan kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 04-01-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
LopendeVogel schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:37:
[...]

Let hier wel mee op, dit is een redelijk bekend trucje van de MM.
Die willen snel de oude modellen eruit voor een relatief lage prijs, veelal binnen een maand zie je waarom.
Nieuwere modellen gaan in de prijs omlaag.
Ik heb dit 3 jaar geleden gedaan met een full hd full led tv van LG, ik dacht sow leuk afgeprijsd, degelijk paneel ja die pak ik.
Maand later kijk ik op de site was de hele nieuwe reeks aanwezig voor een fors lagere prijs (zonder actie) toen dacht ik van *piep* heb ik weer. Direct mijn neefje gebeld die toevallig nog een studenten baantje had bij de MM (tv afdeling) en hij zegt: tsja zo doen ze dat vrijwel standaard.
Ik had het kunnen voorkomen door eerst contact met hem op te nemen voordat ik de TV ging kopen mja goed wist ik veel.. Ik heb niet bepaald spijt van mijn tv want hij doet nog altijd dat gene wat hij hoort te doen, mja als je van te voren kan weten dat je een nog betere TV binnen een maand bij dezelfde winkel voor dezelfde prijs kan halen dan is dat wel een baal puntje :P

Let hier dus wel goed mee op, ik zou deze actie lekker overslaan want deze actie is in het voordeel van de MM en zeker niet in het voordeel van de consument. Ze willen snel van die ouwe ''zooi'' af om plek te maken voor de nieuwere modellen die als warme broodjes over de toonbank zullen gaan.
Kijk volgende maand nog maar eens opnieuw naar de LG modellen bij oa de MM dan zul je zien dat je voor hetzelfde geld een veel leukere tv kan kopen.
Voor de Duitse prijs was het bijna niet te laten. Ik snap je punt, en bedankt voor de waarschuwing, maar er komt volgende maand geen 55" (curved) OLED TV van 999. Voor de Nederlandse aanbieding zou ik hem dan ook niet kopen, en zeker niet voor de 1799 waar ze hem nu weer voor verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 20:28

DarkSide

theres no place like ::1

baronruud schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:28:
Voor 1499,- zou ik hem nu niet kopen. Begin 2016 heb ik hem voor die prijs gehaald. Voor 999,- zou ik hem absoluut halen.
Maar voor een PS4 pro is die niet geschikt denk ik. Dan moet je op zoek naar een goeie 4K met goeie HDR weergave. En die zijn buiten budget denk ik op moment. Dus even wachten.
PS4 pro heeft ook voordelen voor Full HD tv's.
er zijn titels die gewoon de extra rekenkracht inzetten om betere graphics te tonen, maar dan op 1080p.

Echter ben ik het wel met je eens als je dan toch kijkt naar een nieuwe TV en je hebt een PS4 Pro zou ik wel voor een 4k tv gaan. Want checkerboarding op de Pro werkt best goed. En je kunt meteen gebruik maken van HDR.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Pagina: 1