Montaner schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:03:
Ik heb er een paar dagen geleden 2 besteld bij MM Duitsland voor 999 (per stuk uiteraard)... Hij is daar nu weer 1299, misschien toch de moeite om hem dan daar te bestellen. Heb je wel iemand voor nodig in Duitsland die hem in ontvangst wil nemen. De voorraad in de winkels is op dit nihil volgens de site.
Let hier wel mee op, dit is een redelijk bekend trucje van de MM.
Die willen snel de oude modellen eruit voor een relatief lage prijs, veelal binnen een maand zie je waarom.
Nieuwere modellen gaan in de prijs omlaag.
Ik heb dit 3 jaar geleden gedaan met een full hd full led tv van LG, ik dacht sow leuk afgeprijsd, degelijk paneel ja die pak ik.
Maand later kijk ik op de site was de hele nieuwe reeks aanwezig voor een fors lagere prijs (zonder actie) toen dacht ik van *piep* heb ik weer. Direct mijn neefje gebeld die toevallig nog een studenten baantje had bij de MM (tv afdeling) en hij zegt: tsja zo doen ze dat vrijwel standaard.
Ik had het kunnen voorkomen door eerst contact met hem op te nemen voordat ik de TV ging kopen mja goed wist ik veel.. Ik heb niet bepaald spijt van mijn tv want hij doet nog altijd dat gene wat hij hoort te doen, mja als je van te voren kan weten dat je een nog betere TV binnen een maand bij dezelfde winkel voor dezelfde prijs kan halen dan is dat wel een baal puntje
Let hier dus wel goed mee op, ik zou deze actie lekker overslaan want deze actie is in het voordeel van de MM en zeker niet in het voordeel van de consument. Ze willen snel van die ouwe ''zooi'' af om plek te maken voor de nieuwere modellen die als warme broodjes over de toonbank zullen gaan.
Kijk volgende maand nog maar eens opnieuw naar de LG modellen bij oa de MM dan zul je zien dat je voor hetzelfde geld een veel leukere tv kan kopen.
[
Voor 7% gewijzigd door
LopendeVogel op 04-01-2017 13:38
]