Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen CS/go, Battlefield 1 en Overwatch
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een prijs in gedachten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag mijn Computerkast, SSD van120 GB en de voeding meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier komt mijn probleem is een I5 6500 voldoende zo ja wat voor moederbord zal ik daar bijnemen is een Z170 dan teveel van het goede. Of zal ik toch voor de I5 6600K gaan maar welk moederbord past daar bij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur behalve dan dat ik een intel I5 processor wil. Ook heb ik een voorkeur voor een NVIDIA videokaart maar aangezien ik daar niet veel verstand van heb is dat geen deal breker.
Ga je overklokken?
Daar ben ik nog niet over uit maar als ik ga overklokken dan moet het wel makkelijk kunnen met het moederbord.
Wat verwacht je van ons?
Graag een advies voor een systeem dat met kleine modificaties 5 jaar mee kan gaan. Ik zit vooral te dubben over het moederbord daarin heb je zoveel keuze. Ik neig nu vooral naar de ASUS moederborden ook omdat daar M2 opzit.
Dit is de huidige PC setup:
Vooral gamen CS/go, Battlefield 1 en Overwatch
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een prijs in gedachten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag mijn Computerkast, SSD van120 GB en de voeding meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier komt mijn probleem is een I5 6500 voldoende zo ja wat voor moederbord zal ik daar bijnemen is een Z170 dan teveel van het goede. Of zal ik toch voor de I5 6600K gaan maar welk moederbord past daar bij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur behalve dan dat ik een intel I5 processor wil. Ook heb ik een voorkeur voor een NVIDIA videokaart maar aangezien ik daar niet veel verstand van heb is dat geen deal breker.
Ga je overklokken?
Daar ben ik nog niet over uit maar als ik ga overklokken dan moet het wel makkelijk kunnen met het moederbord.
Wat verwacht je van ons?
Graag een advies voor een systeem dat met kleine modificaties 5 jaar mee kan gaan. Ik zit vooral te dubben over het moederbord daarin heb je zoveel keuze. Ik neig nu vooral naar de ASUS moederborden ook omdat daar M2 opzit.
Dit is de huidige PC setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 750 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-P55A-UD3P | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire R7 250 2GB D3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Fractal Design Define XL (Titanium) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,95 | € 28,95 |
| 2 | Kingston HyperX Fury 8 GB DIMM DDR3-1866 | € 124,25 | € 248,50 |
| 1 | Corsair CS650M | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Samsung 840 Pro 128GB | € 159,95 | € 159,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 582,29 | |