Iphone 6 gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Mijn iphone 6 viel uit tijdens het koude en vochtige weer (het regende niet). Nu geeft die alleen een zwart scherm en reageert nergens meer op. Hij laad niet meer op, reageert niet als ik hem aansluit op een laptop/computer en een reset heb ik geprobeerd daar reageert ie ook niet op. Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen met dit probleem?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb je hem al eens in DFU gezet? Let op dat als je in die modus herstelt je al je data kwijt bent tenzij je zoals het hoort netjes backups maakt... Zie Google hoe je hem in DFU kan proberen te zetten.
Let op dat enkel iTunes overweg kan met een iPhone in DFU en dat het lijkt alsof de iPhone niet aangaat.

Werkt dat niet/krijg je hem niet in DFU? Neem contact op met Apple, ga langs een winkel of een authorized repair center zoals Card Services, Amac, etc.
Dan is je iPhone waarschijnlijk kapot namelijk.

-edit-
Met zwart scherm bedoel je dan dat hij helemaal niet aangaat of enkel de achtergrond verlichting aangaat? In dat eerste geval: nevermind. In dat tweede geval zou hij naar DFU moeten kunnen in normale omstandigheden.

[ Voor 31% gewijzigd door WhatsappHack op 04-01-2017 19:54 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)