Toon posts:

Iiyama 510 nu echt naar de haaien geloof ik.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vanavond gaf hij gewoon geen beeld meer alles zwart, ik zit zelf te denken aan oververhitting ofzo.... het groene powerledje werkt nog wel,en ook als ik hem aanzet degausd hij gewoon maar het beeld blijft weg,ff snel m'n oude 17 inch van zolder getrokken ;( is het mogelijk dat een monitor door oververhitting geen beeld meer geeft??

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:09
Hoe oud is je monitor ?

Heb zelf ook de 510.

Verwijderd

Topicstarter
Een maandje of 5...ik heb 3 jaar garantie ik weet het maar ik vind het jammer ik mis hem nu al! want nu zie ik pas wat een klein dingetje zo'n 17 inch is.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sonde...zown bloedmooie monitor ;(

Verwijderd

Aj... dat ding is duur... €€€
2000+ piek :(
Gecondoleerd als ie echt kapot is ;(

Verwijderd

sorry voor het ophalen van deze al redelijk oude topic. Maar ik heb dus precies hetzelfde probleem met mijn iiyama! Het is precies dezelfde monitor en dezelfde klacht dat mijn powerledje idd wel reageerd op mijn computer maar het beeld blijft zwart. Het menu voor de beeldinstellingen van de monitor zie je ook niet.

Ik vroeg me af of jou probleem al op was gelost en zo ja hoe. Ik heb vanmorgen gebeld naar iiyama omdat er 3 jaar garantie op zit en ze komen hem vrijdag halen. Dan krijg ik wel een leenmon. maar ja toch he. Het is goed kut in ieder geval!

Ik wil dus graag weten hoe het verder is gegaan met jou kapotte iiyama!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Euhmmmmmm, je hebt dus met het rampenplan gebeld (Teleplan), veel suc6.

iiyama kan wel de monitor ophalen, maar lenen geen monitoren uit namelijk.

And The Only One

Verwijderd

ze hebben toch expliciet gevraagd of ik een monitor wilde lenen. Dan lijkt het me dat er eentje meekomt die ik te leen krijg. Maar misschien denk ik dan te simpel uiteraard :)
We wachten het gewoon af, wie weet heb ik geluk...

waren er nu nog meer mensen met dezelfde klachten (geen beeld) bij de vision master pro 510?? Zo ja hoe is het uiteindelijk precies afgelopen? Wat was er kaduuk en duurde het lang? Ik ben nog steeds ge-interesseerd!

Verwijderd

Je kan toch gewoon naar je winkelier bellen en zeggen dattie stuk is, dan krijg je vast wel een neiuwe hoor.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Veel succes met Teleplan, mijn 510 staat er ook nog steeds, zie voor m'n hele relaas hier :( Beeld werd ook zwart, maar LED deed 't nog en de aan/uit geluiden waren ook aanwezig.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

\

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Pagina: 1