Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinsmeets
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-01-2023
Mijn vraag
...
Enig idee waarom mijn geluid zo raar klinkt als of de bass regelaar voluit staat?
Via oordopjes klinkt het redelijk maar via speaker onder in heel raar met spelletjes muziek etc etc ook als ik hem verbind met me speakerbox (magic speaker) klinkt die ook raar me vriendin heeft precies het zelfde met haar iPhone 6 dit probleem is op getreden sinds iOS 10 en al vele dingen geprobeerd en gegoogled

Heb tijdens bellen nergens last van het is echt puur speaker onder in het toestel en die is overigens ook al vervangen maar tot nu toe geen verbetering

Hoop dat iemand mij hier kan helpen
Relevante software en hardware die ik gebruik

.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Fabrieks instellingen en Google gezocht maar niets wijs uit geworden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
heb je ook al een andere app geprobeerd die de muziek afspeeld?
en hoe klinkt het dan? het kan zijn dat er een fout in de software zit van de muziekplayer. met een andere muziekplayer kan het opgelost zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door androidfreaker op 04-01-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinsmeets
Ik gebruik voornamelijk tune in radio daar is die dof en mijn eigen muziek via de muziek app van Apple ook al het geluid wat uit mijn boxje komt is dof maar zodra er iets via de kop telefoon ingang af word gespeeld is het iets beter maar ook niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
kevinsmeets schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:06:
Ik gebruik voornamelijk tune in radio daar is die dof en mijn eigen muziek via de muziek app van Apple ook al het geluid wat uit mijn boxje komt is dof maar zodra er iets via de kop telefoon ingang af word gespeeld is het iets beter maar ook niet veel
heb je ook eens overwogen om de software opnieuw erop te zetten via Apple programma voor op de pc. werk niet met Apple maar bij android kan het wel via de pc. de software herinstalleren. is het helemaal nieuw. en anders wordt het opsturen ben ik bang. misschien dat een andere tweaker een oplossing heeft. misschien kun je het stellen in de topic die is gemaakt voor de iphone 6. dan kun je misschien weten of meerdere mensen er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinsmeets
Opsturen is voor mij geen optie omdat ik een telefoon nodig ben inverband werk
Software er op nieuw op gezet helemaal schoon via de pc maar helaas helpt niet
Denk dat ik maar weer terug ga na andriod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:29

SuBBaSS

-has Ryzen

Is er niet iets aan de geluidsinstellingen veranderd?

Je kunt (zonder data te verliezen) via Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in> Herstel alle instellingen nagaan of dat het geval is.
Als het met de 6 van je vriendin ook gebeurt is dat (natuurlijk) wel heel toevallig (mocht het om een hardware issue gaan).
Je zegt dat de speaker zelf al vervangen is: is dat vanwege hetzelfde probleem en zo ja: heeft hij het daarna wel normaal gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:39
Staat de instelling onder Muziek/Afspelen/Equalizer niet verkeerd?
Of die andere twee opties meteen daaronder. Volumebegrenzing of Geluidscontrole.
Pagina: 1