Wat voor soort cd moet ik gebruiken bij mijn siemens cdr2005

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik heb een vraag over mijn opel corsa 1.2 easytronic 2002.
Heb al een tijdje deze auto en heb al een keer met succes wat cd's gebrand, maar op dit moment speelt mijn cd speler geen 1 cd af. Heb al heel wat verschillende cd merken gebruikt zonder succes.

Relevante software en hardware die ik gebruik?
De type's van de cd weet ik helaas niet meer(is al een tijd geleden en wil nu wel even geen radio muziek luisteren). Het branden doe ik met mijn MSI GE70 gaming laptop via 'windowsmediaplayer'(wat eerst wel ging)

Na het branden geeft hij aan dat het is voltooid. Bij afspelen geeft de cd speler aan 'Error'.

Wie kan mij vertellen wat ik kan doen?
Alvast bedankt!

...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Doen originele cd's (of gebrande cd's die het eerder wel deden) het nog wel? Of leest ie gewoon helemaal niks meer en heeft het dus niks met het soort schijfje te maken?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:39:
Doen originele cd's (of gebrande cd's die het eerder wel deden) het nog wel? Of leest ie gewoon helemaal niks meer en heeft het dus niks met het soort schijfje te maken?
Helaas heb ik denk het niet een origineel cd, maar kan het straks wel even thuis vragen om te proberen.
bedankt voor het snel reageren, Ik laat straks wat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Brand je wel een echte audio cd? Of staan er stiekem mp3'tjes op?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minitrooper
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-06 14:03
Wat bij mijn auto hielp: niet op max speed branden (eg 8x), maar op de laagste snelheid (1x bv), en zien dat de CD afgesloten wordt (geen multisessie).
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik mis nou eigenlijk wat het probleem is? Topicstart is niet heel erg helder, maar probeer eerst een gekochte cd in je auto. Test je gebrande CD in een "ouderwetse" hifi-set in huis. Doet je gebrande cd het in een hifi-set het wel? Mooi, dan ligt het niet aan je cd's. Doet een gekochte cd het wel in je auto, dan ligt het aan de manier waarop je brandt, probeer dan de tip van Minitrooper. Doet geen enkele cd het meer in de auto, dan zal je cd-speler in de auto moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58

OgWok

U.N.C.L.E.

Mochten de cd's goed gebrand zijn (goed werken op een andere speler), dan kan het zijn dat er wat stof/vuil op het lensje van de cd-speler in je auto zit.
Daarvoor moet je de cd-speler wel open maken en met een horlogemakers loupe kijken, onder een hoek, of het lensje "vuil" is. Paar zachte veegjes over het lensje, met een droog wattenstaafje, doet soms wonderen.

Je hebt er wel vaste handen voor nodig, maar heb zo al div. cd-spelers een nieuw leven gegeven.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Pagina: 1