Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AMD kondigt FreeSync 2 met hdr-ondersteuning aan

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Allereerst de beste wensen aan iedereen! :)

In nieuws: AMD kondigt FreeSync 2 met hdr-ondersteuning aan staat het volgende:
Samsung heeft al aangekondigd een monitor met FreeSync 2-ondersteuning op de markt te brengen...
Ik weet niet even niet om welke aankondiging het gaat. Het gaat in elk geval niet om de aankondiging die bij de gerelateerde artikelen staat, want daarvan heeft 1 scherm Freesync, maar dat scherm heeft dan weer geen HDR support. Het lijkt mij dus stug dat het om deze monitoren gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 03-01-2017 15:22 ]

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Hier is iets mis gegaan, wat er moest staan (en nu ook staat) is dat AMD heeft laten weten dat Samsung in ieder geval een freesync2-monitor op de markt zal brengen. En welke dat is zullen we moeten afwachten tot de daadwerkelijk aankondiging van Samsung.

En jij ook een gelukkig nieuwjaar d:)b

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
PiweD schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:55:
Hier is iets mis gegaan, wat er moest staan (en nu ook staat) is dat AMD heeft laten weten dat Samsung in ieder geval een freesync2-monitor op de markt zal brengen. En welke dat is zullen we moeten afwachten tot de daadwerkelijk aankondiging van Samsung.
In een van de reacties op mijn bericht wordt ook verwezen naar nieuws: Samsung presenteert gebogen 27"- en 31,5"-monitoren met quantum dot-s..., wellicht is dat het juiste artikel dat bedoeld wordt? :) Zie bijvoorbeeld flessuh in 'nieuws: AMD kondigt FreeSync 2 met hdr-ondersteuning aan', die dat ook suggereert.

Bij de gerelateerde artikelen staat volgens mij het verkeerde artikel nog gelinkt (nieuws: Samsung brengt drie nieuwe gebogen gamemonitoren uit, ik zie althans de aankondiging die in augustus gepost is, ipv bovengenoemde, uit december. Wat wellicht wat verwarrend kan werken.

[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 03-01-2017 16:06 ]

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Die FreeSync 2-monitor moet nog aangekondigd worden, dus het is in ieder geval niet een van die genoemde monitoren, al zou het bijvoorbeeld wel kunnen dat Samsung binnenkort een speciale freesync2-versie van die schermen aankondigt.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
PiweD schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:39:
Die FreeSync 2-monitor moet nog aangekondigd worden, dus het is in ieder geval niet een van die genoemde monitoren, al zou het bijvoorbeeld wel kunnen dat Samsung binnenkort een speciale freesync2-versie van die schermen aankondigt.
Ah oke. Maar dan hoort dat Samsung artikel niet in de lijst met gerelateerde artikelen, lijkt me, om verwarring te voorkomen. Ik snap best dat het over Samsung en monitoren gaat (en dat dat dus de relatie legt), net als die van december, maar het werkt verwarrend, alsof die monitoren uit dat gerelateerde artikel de monitoren zijn met Freesync 2, wat niet het geval is.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 04-01-2017 08:49 ]