Okay, here goes:
Dit jaar moeten we er weer aan geloven, een andere auto, na tussen 2006 en 2010 een Toyota Corolla (1994) en van 2010 tot nu een Toyota Avensis (2002). Na het vorig jaar vervangen van de uitlaat en nu een controlelampje wat op de kataysator lijkt te duiden, begint de lijst met kleine ongemakken zich uit te breiden:
-Af en toe speakeruitval links voor
-Bestuurdersstoel blijft niet in één positie
-klepje achter het rechter achterlicht blijft niet zitten
-Afdekplaat in de kofferbak is gebroken
-Olieverbruik (Engels hok)
-krassen, deuken
-Vering inmiddels zo slap als een vaatdoek
-Gasveren van de kofferklep zouden op zich wel vernieuwd mogen worden.
Kortom, allemaal kleine dingetjes. Hij rijdt nog goed, de airco doet het nog en ik heb er recent in Duitsland nog probleemloos 200 mee gereden. Maar goed, hij is inmiddels 14 jaar oud en Frau heeft me de opdracht gegeven iets uit te zoeken.
Budget: ca. €7.000
Formaat: de Avensis is prima
Soort: liftback of station. Ik wil makkelijk zooi in de kofferbak kunnen gooien
Brandstof: benzine
Transmissie: handgeschakeld
Bouwjaar: vanaf ca 2010
De komende tijd ga ik dus maar eens op zoek naar wat er allemaal bestaat. We hebben al zitten kijken naar een Mégane Station of een Octavia, bij de Toyota dealer stonden er binnen budget eigenlijk alleen auto's van 2006.
Dus, wie heeft zin om mee te denken?
Dit jaar moeten we er weer aan geloven, een andere auto, na tussen 2006 en 2010 een Toyota Corolla (1994) en van 2010 tot nu een Toyota Avensis (2002). Na het vorig jaar vervangen van de uitlaat en nu een controlelampje wat op de kataysator lijkt te duiden, begint de lijst met kleine ongemakken zich uit te breiden:
-Af en toe speakeruitval links voor
-Bestuurdersstoel blijft niet in één positie
-klepje achter het rechter achterlicht blijft niet zitten
-Afdekplaat in de kofferbak is gebroken
-Olieverbruik (Engels hok)
-krassen, deuken
-Vering inmiddels zo slap als een vaatdoek
-Gasveren van de kofferklep zouden op zich wel vernieuwd mogen worden.
Kortom, allemaal kleine dingetjes. Hij rijdt nog goed, de airco doet het nog en ik heb er recent in Duitsland nog probleemloos 200 mee gereden. Maar goed, hij is inmiddels 14 jaar oud en Frau heeft me de opdracht gegeven iets uit te zoeken.
Budget: ca. €7.000
Formaat: de Avensis is prima
Soort: liftback of station. Ik wil makkelijk zooi in de kofferbak kunnen gooien
Brandstof: benzine
Transmissie: handgeschakeld
Bouwjaar: vanaf ca 2010
De komende tijd ga ik dus maar eens op zoek naar wat er allemaal bestaat. We hebben al zitten kijken naar een Mégane Station of een Octavia, bij de Toyota dealer stonden er binnen budget eigenlijk alleen auto's van 2006.
Dus, wie heeft zin om mee te denken?
[ Voor 3% gewijzigd door GSX-MAN op 03-01-2017 15:12 ]
Slecht idee... Hoe laat?