Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-11 22:24

M-ThijZ

Riding on Rails

Topicstarter
Op mijn OnePlus 3T met Android 6.0.1 heb ik het Exchange account van werk toegevoegd.

Helemaal blij, want zakelijke agenda en e-mail geïntegreerd met de Google apps. :)

Mail gooi ik niet weg, maar archiveer ik altijd. Met mijn privémail kan ik een mail vanuit de lijst naar links swipen, en als ik een e-mail open, zie ik in de balk de knop voor archiveren, naast de knop voor verwijderen staan.

Echter wanneer ik mijn Exchange account open in Gmail, zie ik nergens de mogelijkheid om te archiveren.

Zie ik nu iets over het hoofd? Dit lijkt mij zo'n basale functionaliteit, dat ik mij niet voor kan stellen dat het er niet in zit.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Email archiveren is een Gmail functionaliteit. Waarschijnlijk geen Exchange functionaliteit.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Jawel, wel een Exchange functionaliteit. Feit is wel dat GMail niet de beste (om niet te zeggen een van de slechtste) Exchange clients is.

Ik gebruik Google Play: Nine - Outlook for Android

10 USD. Ondersteund alle Exchange functionaliteit die je wil, ook correct antwoorden op invitaties van Agenda-uitnodigingen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-11 22:24

M-ThijZ

Riding on Rails

Topicstarter
Ja, Nine gebruikte ik op mijn vorige telefoon (Galaxy S5), zodat ik de Exchange policy binnen de app kon houden. Toegang tot zakelijke mail vereist dan een extra pincode.

Nu ik eindelijk een toestel heb met een goede vingerafdruksensor, hoopte ik gebruik te kunnen maken van de standaard Google applicaties.

Zou Nine ook kunnen werken zonder het extra lockscreen? Zodat een keer de vingerafdruk voldoende is voor toegang tot het toestel inclusief werkmail?

Het liefste gebruik ik natuurlijk geen third party apps.

[ Voor 6% gewijzigd door M-ThijZ op 03-01-2017 15:27 ]