Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Testcase] Cuba

Pagina: 1
Acties:

• WhiskyPhreak
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Een paar maanden geleden ben ik naar Cuba op vakantie geweest, waar we een rondreis hebben gemaakt. Een mooi land waar ondanks dat het niet voor de wind gaat, de bevolking over het algemeen erg vrolijk en gastvrij is. Het communisme zie je nog wel terug in de propaganda en het feit dat bijna niet helemaal honderd procent werkt.
Uiteraard ook diverse platen gemaakt:

1.
Cuban Icons by Martijn Hendriksen, on Flickr

2.
Plaza de la Revolucion by Martijn Hendriksen, on Flickr

3.
IMG_2936 by Martijn Hendriksen, on Flickr

4.
Cuban Countryside by Martijn Hendriksen, on Flickr

5.
Cuban Countryside by Martijn Hendriksen, on Flickr

6.
IMG_3623 by Martijn Hendriksen, on Flickr

7.
IMG_3476 by Martijn Hendriksen, on Flickr

8.
Hmmm... Ice Cream by Martijn Hendriksen, on Flickr

9.
Untitled by Martijn Hendriksen, on Flickr

10.
Cuban Cowboy by Martijn Hendriksen, on Flickr

Flickr! || Website

• arjen9551
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 02:52
Toffe serie! Afgelopen november toevallig zelf ook naar Cuba op vakantie geweest, maar je hebt de sfeer iig wel goed weten vast te leggen. Ik heb zelf uiteraard her en der ook wat foto's gemaakt, maar als ik dat zo vergelijk met dit zijn dat toch echt meer vakantiekiekjes haha.

Wijzelf hebben de route Havana - Vinales - Cienfuegos - Trinidad - Varadero gedaan, ik zie wel wat bekende omgevingen voorbij komen ;). Anyway, ik ben vooral fan van foto 6 en 9!

B.net

• technonose
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22-03 21:24
Fijne serie hoor. Mooie kleuren en ditto sfeer. Smaakt naar meer.

Sony az1, Samyang 12mm 2.0 Fuji X-T20 XF 16 1.4, XC50-230, XF 35 1.4, nissin i40, mic-1st

• Gri77ie
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 23-03 07:49

Gri77ie

Ja ja...ik ga al...

Volledig eens met Techno. Lekkere kleuren en sfeer. Geeft mij meteen zin om daar heen te willen gaan.

Asus Rog B350-F, Ryzen 2700X, 16 Gb, Asus ROG 1070 Ti

• Mondy
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 18-08-2017

Mondy

My unicorn made me do it.

Wat een mooie serie ! Geeft goed het gevoel en de uitstraling door die je wil hebben.

• Speedy
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 23-03 14:57
Sluit me aan bij bovenstaande, herkenbaar ook (die 1e is de cruise terminal toch), wil zo weer terug :9

Flickr | Lego collectie

• dread
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20-03 16:03
Supergave foto's.

Eind deze maand ga ik ook naar Cuba. Dan neem ik zeker mijn camera mee. Maar als ik een plaat kan schieten die in de buurt komt van wat jij hier neerzet dan ben ik erg blij.

Foto 9 is echt heel mooi. Is dat gewoon uit de camera zonder nabewerking?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:14

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Mooie serie!
Mooie foto's die de sfeer van het land duidelijk maken. Je had de bewolking mee dus weinig slagschaduw in de portretten.

3,5 en 8 vind ik persoonlijk de mindere van de serie.

• Polariteit
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23-03 06:12

Polariteit

Testende fotografeur

Mooie afwisselende serie, lekker veel te zien en veel variatie.

Apparatuur: Canon 6d, Canon 24-70f4.0, Sigma 150-500, Sigma 105 mm, canon 16-35f4.0, canon 40f2.8 | Mijn website | Flickr fotostream

• sys64738
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:52

sys64738

Press play on tape

Mooie set. 1 en 8 zijn mijn favorieten. Alleen bij 1 had je van mij wel 1 stap naar rechts mogen doen. De auto staat nu wel erg krap langs de kant en links naast Che kan er wel iets af. Maar verder inderdaad 2 iconen en heerlijke kleuren.

gijspeijs.com | 500px | Flickr | GX8 - Oly 40-150mm F2.8 - Lumix 12-35mm F2.8 - Lumix 20mm F1.7 II - Oly 45mm F1.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22-03 13:52
Ik zag de foto voorbij komen in de highlights van Q1 2017. In november 2009 heb ik op dezelfde plek hier ook een foto gemaakt:

Jouw compositie vind ik wat cleaner. Ik heb hem ook nog zonder de groene auto, maar vond het wel wat toevoegen, omdat dat spul daar ook nog daadwerkelijk rijdt.

Je kunt zien dat het stucwerk in de tekening van Che Guevara toen nog iets minder afgebrokkelt was. Toen hingen er wel wat tonnen bij. Prachtige vakantie gehad, waar het erg mooi foto's maken is. Zal de foto's hier niet plaatsen. Het is niet bedoeld je topic te kapen :)

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True