Heren en dames,
Deze vind is zeer vreemd. Ik gebruik datatables in combinatie met een jquery 3.0 en jquery migrate. De resultaten worden getoond in een jquery datatable en toont de betaalgegevens van de gebruikers. Bij sommige gebruikers heb ik een jquery knop 'locked' toegevoegd. Als deze knop verschijnt dan kan het form (dat ernaast ligt) niet meer gesubmit worden, de knop submit werkt dan niet meer. Als de locked-button er niet is, werkt het wel.
Ik zal eerst de HTML plaatsen:
En de JQuery die gebruikt wordt:
Deze vind is zeer vreemd. Ik gebruik datatables in combinatie met een jquery 3.0 en jquery migrate. De resultaten worden getoond in een jquery datatable en toont de betaalgegevens van de gebruikers. Bij sommige gebruikers heb ik een jquery knop 'locked' toegevoegd. Als deze knop verschijnt dan kan het form (dat ernaast ligt) niet meer gesubmit worden, de knop submit werkt dan niet meer. Als de locked-button er niet is, werkt het wel.
Ik zal eerst de HTML plaatsen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <td> {{payout.iban}} {{payout.bitcoin}} {% if payout.lock == 1 %} <a class="label label-sm label-info locked" id="{{ payout.payout_id }}" data-id="{{ payout.user_id }}">Locked</a> {% endif %} </td> <td> {{payout.date}} </td> <td> <form method="post" id="{{payout.payout_id}}" name="payout" action="admin_payout.php" class="payout"> <input type="hidden" name="payout_id" value="{{payout.payout_id}}"> <input type="hidden" name="user_id" value="{{payout.user_id}}"> <input type="hidden" name="amount" value="{{payout.amount}}"> <select class="form-control" name="status" required=""> <option value=""></option> <option value="1" {% if payout.status == '1' %} selected {% endif %}>Pending</option> <option value="2" {% if payout.status == '2' %} selected {% endif %}>Complete</option> <option value="3" {% if payout.status == '3' %} selected {% endif %}>Cancelled</option> <option value="4" {% if payout.status == '4' %} selected {% endif %}>Denied</option> <option value="5" {% if payout.status == '5' %} selected {% endif %}>Wrong</option> </select> <input class="btn btn-success btn-sm ajax-payout" type="submit" form="{{payout.payout_id}}"> </form> </td> |
En de JQuery die gebruikt wordt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <script type='text/javascript'> $('.locked').on("click", function(e){ e.preventDefault(); var id = $(this).attr("id"); var app_id = $(this).attr("data-id"); $.ajax({type: "POST", url: "ajax.php?do=unlock_payout", data: { id: app_id }, success:function(result){ $('#'+id).html('unlocked'); }}); }); |