Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
ik probeer in WORD 2013 een soort formuliertje te maken waar men naam, telnr, functie, email en een soort verantwoordelijk voor veldje komen.

Nu kan ik die gewoon typen en dan doorsturen. Echter wil ik hem wel wat professioneler eruit laten zien.

Nu wilde ik via "invoegen--> snelonderdelen--. fill in "een tekstveldje maken. Maar op de 1 of andere manier komt die er niet goed uit.

Iemand die mij een tip kan geven hoe een digitaal a4 blad kan maken waar men deze gegevens in kan vullen? zou dan gaan om 3 of 4 personen per a4 te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik begrijp niet helemaal wat nu concreet de wens is. Wil je een popup 'vul je naam in' (hopelijk niet..), wil je een invulveld waar wat kan worden getypt (daar is geen code voor nodig), wil je een invulveld waar wat kan worden getypt en waarvan je de gegevens wilt hergebruiken, iets anders?

Misschien zoek je bijv. naar een bladwijzer en dan via kruisverwijzing de inhoud elders ook plaatsen. Of https://support.office.co...09-445b-94ac-542f732c8c8b

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)