Belgisch Azerty (niet Frans!) toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 19:57
Ik zoek een?
Ik zoek een Belgisch Azerty toetsenbord. Ik bestelde onlangs de Steelseries 6Gv2 maar dat bleek een Franse uitvoering waar de speciale tekens toch wel opvallend van plaats verschillen met Belgisch azerty. Ik zoek dus niet naar opmerkingen zoals 'koop toch gewoon qwerty', ik zoek een Belgisch Azerty.

Wat zijn je eisen?
- Belgisch Azerty
- Bedraad
- Mediatoetsen (belangrijk!) inclusief pause/play, stop, next track, previous track - mag eventueel via een functietoets zijn

Wat is je budget?
Maximaal € 80.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dagelijks gebruik maar ook programmeren en gamen. Moet duurzaam zijn, aangezien ik er bijna mijn hele werkdag op spendeer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Ik heb onlangs ook nieuw ramplankje gekocht.

Ik heb deze gekocht.
https://www.alternate.be/...bord/html/product/1287072

Heeft alles wat jij moet hebben en is een geweldig bordje.
- Belgisch azerty
- 60 euro
- functie toetsen met een fn knop
- verlicht
- mechanisch! Zowel in rode als bruine variant in de belgische layout. (Ikzelf heb de bruine)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramVroy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 19:57
azz_kikr schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:06:
Ik heb onlangs ook nieuw ramplankje gekocht.

Ik heb deze gekocht.
https://www.alternate.be/...bord/html/product/1287072

Heeft alles wat jij moet hebben en is een geweldig bordje.
- Belgisch azerty
- 60 euro
- functie toetsen met een fn knop
- verlicht
- mechanisch! Zowel in rode als bruine variant in de belgische layout. (Ikzelf heb de bruine)
Ik heb een andere Sharkoon gekocht. De Skiller Pro+. Hij is even wennen want je moet de toetsen best diep indrukken (geen mechanisch toetsenbord!) Daarnaast zijn de LED-lampjes boven de numpad ook enorm fel. Dat stoort me echt enorm. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:43
Wat ik al geleerd heb van toetsenborden te kopen is,
  • als BE-azertygebruiker, kom je moeilijk online aan de bak. Dikwijls staat er wel BE-azerty, maar de foto's zijn dan dikwijls Qwerty, dus kan je nog op voortgaan
  • dat ik met scha en schande hier zelfs de eerste keer dat ik een keyboard kocht, zelfs niet op gelet had
  • spring eender welke computershop in België binnen, en er staan (dikwijls) alleen maar BE-azerty-toetsenborden. Is meestal iets duurder in aankoop dan online
  • dat ik, ondanks mijn scha en schande, ondertussen kan typen op azerty, qwerty en qwertz. Het menselijk brein is redelijk flexibel om dingen bij aan te leren. Het zijn de weinig gebruikte tekens die ik niet blind kon typen.
  • ik stiekem qwertz wel een toffe toetsenbordindeling vond
Met andere woorden, spring gewoon een shop in de buurt binnen, of rij eens naar een mediamarkt of dergelijke.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier