Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
LOL je kan het proberen, maar ik geef je weinig kans...Op zondag 01 juli 2001 23:35 schreef TD-er het volgende:
Ik zat me af te vragen of deze 1200 MHz AMD nog op 900 zou kunnen draaien.....
de hele core werkt op 1200 deze is ongeveer nog 3-kwart, dus.....
[afbeelding]
(ff voor de duidelijkheid, dit is geen vorm van zinloos geweld door mij gepleegd. Dit was een CPU van een klant...)
Hoe heeft die klant die veroorzaakt dan?
Toch geen Super Orb erop geprobeerd te maken he??
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Haha dit valt onder DOC, DO&CPU-Modding. Heb je hem/haar een nieuwe meegegeven? Garantie
Fun while it lasted: World Community Grid!
Goeiendag, die klant heeft zeker gehoord dat AMD's zo lekker overklokken dat ie voor 10 GHz is gegaan
'k zat nog ff te twijfelen, maar ik denk wel dat AMD dit wil vergoeden, 't is toch maar een klein hoekje d'r af toch
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ik moest echt goed zoeken wat er weg was anders had ik het over het hoofd gezien.. Ik denk dat AMD je wel een nieuwe geeft ja..
als je goed kijkt is d'r in het midden een krater, ik vermoed dat d'r iets hards tussen cooler en CPU heeft gezeten.
mischien nog een stukje van een andere core ofzo
mischien nog een stukje van een andere core ofzo
LOL.
Zou dit een ontevreden AMD klant zijn na dit voorval?
Zou dit een ontevreden AMD klant zijn na dit voorval?
Verwijderd
zo'n schade kan je simpelweg niet toebrengen met gewoon een heatsink, de boel is verbrijzeld en aan die "krater" in het midden te zien is er effectief op gehamerd ...
JC
JC
Das mooi balen voor die klant van jullie! Maar niet voor jullie jullie kunnen hem weer iets nieuws verkopen.
Want garantie hierop kan je wel vergeten.
Want garantie hierop kan je wel vergeten.
Pagina: 1