Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Ik wil me een Samsung tab A 10.1 4G aanschaffen maar bij de specificaties van de verschillende aanbieders staat er telkens een ander artikelnummer . is het belangrijk om daar iets over te weten ? Kan je daar bijvoorbeeld aan zien welke "ouder" of eventueel beter zijn ,of is dat maar een nr ?
VB bol.com sm-T585NZKAPHN mediamarkt sm-T585NZWALUX

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik vind hier geen info over

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:44:
Mijn vraag
...Ik wil me een Samsung tab A 10.1 4G aanschaffen maar bij de specificaties van de verschillende aanbieders staat er telkens een ander artikelnummer . is het belangrijk om daar iets over te weten ? Kan je daar bijvoorbeeld aan zien welke "ouder" of eventueel beter zijn ,of is dat maar een nr ?

...

Ik denk dat dat meer te maken heeft met het land waarvoor de tablet bedoeld is. Sommige winkels kopen buitenlandse partijen in (=goedkoper). Nadeel van een buitenlands exemplaar kan zijn dat garantie afhandelingen lastiger verlopen of dat updates later beschikbaar zijn.
Maar bovenstaande is een vermoeden, ik kan er ook naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:15

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:44:
Mijn vraag

...

Ik zou lekker voor die van bol.com gaan. De PHN-versie is nl een NL-versie, die van de MM is er eentje uit Luxemburg.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Met garantie afhandelingen bedoel je natuurlijk eventuele fabrieksgarantie waarbij de fabrikant een eigen garantie aanbied bovenop de wettelijke garantie. Je eerste contactpunt bij garantie is de winkelier en die mag buitenlandse exemplaren niet weigeren als hij ze zelf verkocht heeft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N