Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

athom-homey-smarthomehub-van-nederlandse-bodem

Pagina: 1
Acties:

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:35
reviews: Athom Homey: smarthomehub van Nederlandse bodem

Samengevat
...
Zo is de software soms omslachtig
...

Pluspunten
..
Intuïtieve interface
..

Misschien ben ik de enige die hier wat vreemd tegenaan kijkt maar volgens mij is dit wat tegenstrijdig?

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Misschien ben ik de enige die hier wat vreemd tegenaan kijkt maar ik snap niet wat je probeert te bereiken met dit topic/wat precies je stelling is?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• bvdbos
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:34
"omslachtige software" vs "intuitieve interface" spreekt elkaar tegen... Je zou dit trouwens moeten vergelijken met andere controllers imho...

Ook een paar grote fouten in de review:
* de verkeerde speech-trigger : "Hey Homey" terwijl het "Oke Homey" moet zijn
* Homey hoeft juist niet alles via de cloud te doen, allleen speech. Alles wordt juist lokaal opgeslagen.

edit "alles wordt ook lokaal opgeslagen" suggereert dat dit ook in de cloud gebeurd wat niet het geval is.

[ Voor 13% gewijzigd door bvdbos op 03-01-2017 08:46 ]

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slavy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 07:50:
Misschien ben ik de enige die hier wat vreemd tegenaan kijkt maar ik snap niet wat je probeert te bereiken met dit topic/wat precies je stelling is?
Misschien ben in de enige die hier wat vreemd tegenaan kijkt, maar volgens mij heeft hij best helder omschreven waar hij vreemd tegenaan kijkt; en vraagt daarover de mening(en) van anderen/opheldering van de auteur om erachter te komen of hij misschien de enige is die daar wat vreemd tegenaan kijkt. 7(8)7

Maar even serieus... "Omslachtig" en "intuïtief" klinken inderdaad wat tegenstrijdig, dus snap de vraag wel. Echter kan dit bijv. op slechts bepaalde onderdelen slaan, dat zou het een en ander verklaren. :) (Ik heb zelf nog geen tijd gehad t artikel helemaal te lezen om daar over te kunnen oordelen.)
Conclusie: hij is niet de enige die hier wat vreemd tegenaan kijkt. :')

[ Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 03-01-2017 08:09 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• m-ruiter227
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:42
Deze review bevat veel onjuiste en foute informatie.
Ik raad de reviewer aan zich een beetje meer te verdiepen in wat hij aan het reviewen is.

Hey Homey .... Kom op zeg ... Overal staat toch duidelijk OK Homey.
Vindt je het gek dat het niet naar je wil luisteren.

Daarnaast alleen via de Cloud ?????
Kijk je wel wat er in je adres balk gebeurt als je de toegang voor dummys gebruikt..... Dan zie je netjes het lokale IP waarop gewerkt wordt , niks cloud.

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Hoi, Wout is momenteel niet in staat om zelf te antwoorden, maar ik kan in ieder geval melden dat de passage over de lokale interface is aangepast. Daarnaast is de tekst over de trigger naar de actuele variant gewijzigd. Zoals Wout zelf ook onder het artikel aangeeft, is er met beide varianten getest en was 'hey homey' vroeger de trigger. Wat betreft de tegenstrijdigheden in de bewoordingen kan denk ik Wout zelf het beste verwoorden wat zijn bedoeling is.
Pagina: 1