Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het ding wat ik als meeste ga doen is gamen. Ook ga ik veel op internet zitten op youtube, netflix, social media etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1300 en 1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn toetsenbord (Logitech G710+), muis (Logitech G502), monitoren (een Philips en Acer), oortjes (Apple Oortjes) en microfoon (Behringer C-1U) ben ik van plan mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop op een goede krachtige videokaart waarmee ik bijna alle games op hoge settings en met goede fps zou kunnen spelen. Ook hoop ik op een krachtige processor waarmee mijn pc snel is en waarmee ik goed kan gamen. Een SSD lijkt mij ook handig om te hebben voor snelle opstart etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf houd ik het meeste van intel processoren en videokaarten van nvidia/msi.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een 1TB HDD voor opslag lijkt mij handig om erbij te hebben. Ook moet ik nog windows 10 erbij hebben. Al twijfel ik wel waar ik het zou moeten gaan halen, 100 euro vind ik net iets te duur, ik hoorde dat er ook goedkopere licenties te koop waren.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken in eerste instantie.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op een goed systeem waarmee ik wel een paar jaar vooruit kan. En uiteraard zodat ik snel kan gamen en geen last krijgen van low fps of een trage pc.
Games die ik voornamelijk op mijn pc ga spelen:
GTA 5
FIFA 17
Minecraft
F1 2016
Rainbow Six Siege
Systeem wat ik voor ogen heb:
Het ding wat ik als meeste ga doen is gamen. Ook ga ik veel op internet zitten op youtube, netflix, social media etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1300 en 1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn toetsenbord (Logitech G710+), muis (Logitech G502), monitoren (een Philips en Acer), oortjes (Apple Oortjes) en microfoon (Behringer C-1U) ben ik van plan mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop op een goede krachtige videokaart waarmee ik bijna alle games op hoge settings en met goede fps zou kunnen spelen. Ook hoop ik op een krachtige processor waarmee mijn pc snel is en waarmee ik goed kan gamen. Een SSD lijkt mij ook handig om te hebben voor snelle opstart etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf houd ik het meeste van intel processoren en videokaarten van nvidia/msi.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een 1TB HDD voor opslag lijkt mij handig om erbij te hebben. Ook moet ik nog windows 10 erbij hebben. Al twijfel ik wel waar ik het zou moeten gaan halen, 100 euro vind ik net iets te duur, ik hoorde dat er ook goedkopere licenties te koop waren.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken in eerste instantie.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op een goed systeem waarmee ik wel een paar jaar vooruit kan. En uiteraard zodat ik snel kan gamen en geen last krijgen van low fps of een trage pc.
Games die ik voornamelijk op mijn pc ga spelen:
GTA 5
FIFA 17
Minecraft
F1 2016
Rainbow Six Siege
Systeem wat ik voor ogen heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 239,89 | € 239,89 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M3 | € 143,95 | € 143,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |