subwoofer toevoegen aan 2.0 set

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOSSaap
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-10-2024
Hallo Tweakers,
Ik heb een aantal dagen geleden ook al een topic geopend, ivm het aansluiten van een smartphone op een 5.1 set van mijn ouders. Maar nu zij hebben besloten om deze weg te doen en een soundbar te kopen, mocht ik de set overnemen. Maar ik heb al een set edifier R2000DB's dus de hele set heb ik niet zo veel aan. Maar nu vroeg ik mij af of ik ook de subwoofer op mijn pc aan zou kunnen sluiten, zodat ik wat meer en beter geluid bij de lage tonen. Dit is de subwoofer:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7CKP4m6qc6gsrsTwyMuV5ahs/thumb.jpg
Ik heb al geprobeerd om hem aan te sluiten via een tulp naar 3.5mm stekker maar dit werkte niet. In de handleiding bij de subwoofer staat dat als je hem aan wilt sluiten op een receiver met: "slechts 1 monolijnuitgaansluiting heeft, moet u deze met de left/mono aansluiting van de INPUT 1 (low-level) aansluiting verbinden." betekend dat dat ik een kabel ket vinden van een enkele tulpaansluiting naar een 3.5mm jack?
Of is het gewoon niet mogenlijk omdat de edifier's geen subwoofer out port hebben?

Ik heb echt geen idee hoe dit zou moeten dus alles helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:50
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 23:28
Als je dit test, dan igg beginnen met het volume op de sub laag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Merk en type moederbord van je PC?

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOSSaap
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb het nu nogmaals geprobeerd (had het benodigde kabeltje al teruggebracht naar de winkel 8)7, en ik krijg nog steeds geen geluid. Als ik hem aansluit op mijn moederbord (gigabyte H110M-S2HP), dan geef ik in de realtech audiosoftware aan dat het een centrum of subwoofer is (dit kan maar bij 1 van de drie 3.5mm audio uit poorten aangegeven worden. En ik snap dat het eigenlijk gewoon zo had moeten werken, maarja dat doet het dus niet. Hebben jullie nog een paar troubleshooting tips?