Voetbalshirt matchworn Nederlands elftal wk98

Pagina: 1
Acties:
  • 1.198 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spindo
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-03-2021
Mijn vraag is:
Hoe herken ik een matchworn (Nike) Nederlands elftal Wk 98?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:49
Een echt wedstrijdshirt zit altijd al veel strakker dan de normale replica die fans kunnen kopen. Daarnaast hebben die wedstrijdshirts altijd de 2 vlaggetjes op van de landen die de betreffende wedstrijd tegen elkaar speelden.

Maar ook dat alles kan nagemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
belangrijke regel: if it sounds to good to be true... it probably is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:41
Poeh dan kan je denk ik het beste contact opnemen met de KNVB?
Geen enkele tweaker die het je hier tot op de detail kan vertellen vrees ik (beetje ongelukkige website waar je de vraag stelt:P).
Normaal dien je met zo'n shirt langs een expert te gaan die je direct kan vertellen of het origineel of namaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:58
Een match worn shirt heeft een aantal kenmerken waarvan Kaap er al een paar opnoemt. Nu weet ik niet of ze toen der tijd al strak waren want tot 2006 liepen voetballers toch vaak met 10 maten te groot rond haha.

De bedrukking is meestal een stukje groter en wat een hele belangrijke is, is een brief en note die meestal mee geleverd wordt als bewijs. Classic Football Shirts doet dat namelijk. De prijs is ook iets om naar te kijken. Die "Match Worn" shirts kun je zelf ook maken namelijk. Ik pak een 3 sterren Adizero shirt van Duitsland en bedruk er Brazil - Germany op als wedstrijd en vervolgens neem ik Kroos bedrukking en vraag 1.000 euro. Dan zal er vast iemand zijn die erin trapt. Fout materiaal kun je meestal al op foto's zien, maar daar ben ikzelf geen held in..

Hopelijk is het nu wat duidelijker voor je.

@LopendeVogel
Ik denk dat je Tweakers onderschat. Hier zitten mensen die dingen weten waarvan je het zelf niet eens zou geloven :)
En ja, zoek maar eens naar Het voetbalshirtjes topic!

[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 03-01-2017 13:36 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ten eerste welkom op GoT. :)
We vragen op dit forum enige inzet als het gaat om vragen. Zomaar een vraag plaatsen en een antwoord verwachten is niet hoe het hier werkt. We willen graag eerst zien dat je zelf enige moeite hebt gedaan om een antwoord te zoeken. Wat heb je zelf al gedaan om het antwoord te vinden?

Daarom sluit ik dit topic. Verder kan je je vraag ook hier stellen maar dan met iets meer eigen bijdrage.
Het Voetbalshirtjes topic

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-01-2017 19:28 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.