Logitech Cordless Desktop muisprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Hey,

Ik heb net cordless desktop van logitech gekocht maar ik dacht dat de muis best stukje van ontvanger kon maar dat is niet meer dan 80cm en soms (40 cm van ontvanger) beweegt de cursor nog wel maar reageren de knoppen niet, ook muisaanwijzer vernaderd dan niet boven knoppen in een handje ofzo. Is dit een software probleem of is die muis kapot???

Thanx!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik heb nergens last van. Sterker nog, deze zin heb ik vanuit een stoel op twee meter afstand van de ontvanger getypt. Niks aan de hand dus (inmiddels weer achter het bureau :) )

Waarschijnlijk stoort je monitor of iets anders de ontvanger. Ik heb het ook gehad. Nu ligt ie op ongeveer een halve meter van de dichtstbijzijnde monitor en het werkt dus perfect. Beetje klooien met de positie van de ontvanger dus....

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:04

Sharky

Skamn Dippy!

das niet goed. doe van mij doet het 3m er vandaan nog.
probeer andere batterijen en anders ff ruilen.

This too shall pass

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Hey nu ontvanger verder van mijn monitor staat gaat het al stuk beter!!! maar of die muis weer normaal doet moet ik nog even afwachten!

Verwijderd

Is hier ook soms..
Als tie onder de monitor ligt stopt tie er soms gewoon mee..
Ook een gsm in de buurt helpt niet.

Verwijderd

ey, ik kan gewoon in de tuin zitten, en dan doet ie ut nog (is ongeveer, 7 meter afstand :D) noujah, das dan begin van de tuin, als ik aan het eind van de tuin ga staan, an kom ik op ongeveer 100 meter uit :P

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Het valt mij op dat doe 'oude' sets (met het vierkante hoekje op het keyboard) het beter doen dan de 'nieuwe' (zonder vierkant hoekje). Ik heb zelf de oude versie dus, en die werkt nu op 1,5 meter met een monitor en versterker ertussen, zonder problemen...

Maar n vriend van me die heeft die nieuwe set, en die ligt op minder dan n halve meter met 1 zo'n Soundworks satelietspeakertje ertussen en die doet het niet zo goed....

Mother, will they like this song?

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik kan trouwens mijn muis gebruiken van beneden af... Ik had mijn muis omgeruild met die van mijn vader, en mijn moeder zat beneden achter de PC (recht onder mijn kamer), en zij gebruikte de muis en mijn cursor bewoog :)

Mother, will they like this song?

Verwijderd

hee, ik had hetzelfde probleem, inderdaad maar een meter of 2 van de zender. Echter toen ik die zender een heel eind van mijn compu, speakers, monitor, scanner en printer zette, kan ik hem nu ongeveer aan de andere kant van de kamer gebruiken (7 meter ongeveer). Toetsenbord deed het overigens de hele tijd al goed, doet het op ongeveer 15 meter nog steeds!

Verwijderd

gebruik je draadloze koptelefooons of andere aperatuuur die misshcien dezelfde frquentie gebruikt?
kan ook gaan storen..
Pagina: 1